شخصی با آرکوپال گل دار دوستش را به قتل رسانید

ظروف غذاخوری آرکوپال گل دار در کشورهای مختلف تولید می شود. برند کورل ساخت ایالات متحده آمریکا می باشد. Opalware از مواد شیشه ای با درجه حرارت بالا ساخته شده است. کورل از شیشه سکوریت شده ویترل تشکیل شده است که از 3 لایه شیشه چند لایه تشکیل شده است.

ست شام اپالور و کورل بدون باکتری، غیر متخلخل و بهداشتی برای خانواده شما هستند. هر دو کیفیت مقاوم در برابر حرارت خوبی دارند، وقتی غذا را در مایکروویو از یخچال گرم می‌کنید، هیچ ترسی از ترک خوردن ندارند.
ست ظروف غذاخوریآرکوپال و Opalware و Corelle ضد شکستگی، تراشه و ضد خش هستند و برای استفاده روزانه عالی هستند!
ست های غذاخوری کورل و اوپال ور قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، ایمن در اجاق مایکروویو و فضای ذخیره سازی در آشپزخانه شما هستند.

برند آرکوپال یک ظروف شیشه‌ای کاملاً مقاوم است که مستحکم و ماندگار است، در حالی که ست‌های شام Luminarc در ابتدا از شیشه آنیل شده ساخته شده‌اند، اما از آن زمان به مواد شیشه‌ای متعددی مانند اوپال، شیشه سکوریت، زنکس و شیشه سرامیک گسترش یافته‌اند.

در نهایت، ظروف غذاخوری آرکوپال، لومینارک و کورل قابل استفاده در مایکروویو، ماشین ظرفشویی و فر هستند و همچنین ضد ضربه، مقاوم در برابر حرارت، ضد ضربه و ضد خش هستند.

آنها قابل بازیافت، تمیز کردن آسان و بادوام هستند. آرکوپال و Corelle و Opalware ست های شیشه ای سبک وزن و مناسب برای افراد مسن با سطح صاف هستند.

Arcopal و Luminarc هر دو در فرانسه توسط یک شرکت تولید می شوند، در حالی که Corelle در ایالات متحده تولید می شود.

لومینارک به خاطر شیشه اپال سکوریت فوق شفاف، آرکوپال برای شیشه اپال سفید شیری رنگش، و کورل از شیشه سکوریت شده ویترل ساخته شده است که از سه لایه شیشه چند لایه تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *