زیره سبز کارخانه ای که مانع پوکی استخوان می شود

زیره سبز کارخانه دارای طعمی تند ، ترکیبی از تلخ و شیرین و با مقدار قابل توجهی اسانس است که خواص زیادی را به همراه دارد. از جمله مواردی که برجسته هستند، آرامبخش، ضد نفخ (دفع گازها)، ادرارآور، ضد کرم، هیپوگلیسمینات (ضد دیابت) و کهکشان زا (تحریک تولید شیر مادر) هستند.

تولید مثل از طریق بذر است. برای این منظور، بذرها را باید در بهار، در ماه آوریل، بدون یخ زدگی و به عمق 1 سانتی متر دفن کنید. برداشت را می توان در ماه های پس از تابستان انجام داد.
این گیاه بسیار خوشبو است که حیات وحش را به باغ جذب می کند. به دلیل غنی بودن از نشاسته، می تواند مورد حمله حشراتی مانند شته ها و کنه ها قرار گیرد.
نگهداری باید به مدت 3 روز در آفتاب خشک و بدون رطوبت باشد. چترها، دمگل ها و میوه های خشک را الک کنید. زیره سیاه اگرچه هزاران سال است که مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فرهنگ ما کاملا ناشناخته است.

در حال حاضر، فواید سلامتی آن در مقالات علمی مختلف مورد بررسی قرار گرفته است که از جمله در مورد اثرات احتمالی ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن صحبت می شود.

زیره

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تیموکینون دارای خواص ضد التهابی ، اما همچنین خواص آنتی اکسیدانی، ضد قارچی و ضد باکتریایی است .

این دانه همچنین در تنظیم سطح هیستامین نقش دارد، چیزی که آن را برای کنترل واکنش های آلرژیک که باعث خارش و التهاب می شود، مناسب می کند. نشان داده شده است که ترکیب آن به کاهش ائوزینوفیلی خون، یک عامل تعیین کننده در آسم، کمک می کند.

به درمان آسم و برونشیت کمک می کند . زیره به عملکرد خلط آور، ترکیبی مناسب برای کمک به افرادی که از بیماری هایی مانند آسم و برونشیت می برند، دارد. همچنین به حذف مخاط از راه های هوایی کمک می کند، بنابراین بهبود بهبودی رم سیار آسان آسان ش.

از کم خونی جلوگیری می کند. دارای مقدار توجهی است و علاوه بر این بر علائمی که می گویند، و شناختی نیز دارد.

کمک شیردهی زیره سبز در این زمینه دارد زیرا به دلیل وجود می تواند به فعالیت شیردهی زنان شیرده کمک کند. همچنین زیره مهم کلسیم است که جزء شیر است.

در سفید کردن پوست همکاری می کند . اثر سفید پوست ارتباط نزدیکی با توانایی و توانایی رادیکال های آزاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *