دختری کفش جردن سایز ۴۲ خود را به نیازمندی هدیه داد

کفش جردن سایز ۴۲ از این جهت خاص هستند که در طول مسابقه کشش را برای ورزشکار فراهم می کنند بیشتر قدرت هل دادن در یک مسابقه کشتی از پای کشتی گیر می آید.
هنگامی که با یکدیگر دست و پنجه نرم می کنید، از پاها برای فشار دادن به تشک و به دست آوردن اهرم فشار بر حریف استفاده می شود.
یونانیان باستان به اندازه کافی برای کشتی گرفتن برهنه اطمینان داشتند و یک جفت کفش کشتی با ظاهر خوب ممکن است همان سطح اعتماد به نفس را به ورزشکاری که آن را می پوشد ارائه دهد.
جدای از افزایش اعتماد به نفس، کفش های کشتی برای محافظت از مچ پا طراحی شده اند و باید به اندازه کافی محکم باشند تا مانند پوست دوم پای شما مناسب باشد.
این اجازه می دهد تا حمایت بیشتری از مچ پا و گرفتن بهتر روی زمین داشته باشید یک کفش کشتی با کیفیت خوب از کشتی گیران با پای برهنه تقلید می کند و کشش و پشتیبانی بیشتری را بر روی تشک های کشتی با مواد بوم ارائه می دهد.
کفش
این کفش‌ها همچنین از فرم کشتی‌گیر محافظت می‌کنند، هر گونه بریده شدن ناخن‌های سرکش از سوی حریفان و همچنین عفونت‌های قارچی پا که ممکن است در اطراف وجود داشته باشد.
دو نوع اصلی کفش کشتی در بازار وجود دارد، کفی اسپلیت و کفی کامل یا بدون شکاف به طور کلی کشتی‌گیران حرفه‌ای به دلیل تقلید از پابرهنه‌ها، کفش‌های اسپلیت را ترجیح می‌دهند.
این نوع از کفش های کشتی بسیار سبک تر و انعطاف پذیرتر از کفش های کف کامل است کفی اسپلیت کشش را بدون سنگین یا حجیم بودن فراهم می کند.
نوع ضربه به کشتی‌گیر این امکان را می‌دهد که چابک‌تر باشد و آزادی حرکت بیشتری نسبت به کف‌های بدون شکاف داشته باشد.
متأسفانه کفی های اسپلیت به دلیل جنس نازکی که دارند دوام زیادی ندارند و باید به طور مرتب تعویض شوند زیره کامل یا بدون شکاف زمانی است که تمام قسمت پایینی کفش از پنجه تا پاشنه با لاستیک پوشیده شده است.
این نوع کفش حداکثر کشش را فراهم می کند اما وزن چندانی ندارد به دلیل سفت بودن کفه‌های لاستیکی، انعطاف‌پذیری یا آزادی حرکت اضافی را نمی‌دهند.
کفش های کشتی کج کامل به دلیل کفی لاستیکی بادوام دوام بیشتری خواهند داشت اگر نمی خواهید هر چند وقت یکبار برای یک جفت کفش کشتی جدید پول خرج کنید، کفی کامل راه حلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *