تولید پلت خوراک دام

یکی از روش هایی که تولید کنندگان انواع خوراک دام به منظور ارائه محصولاتی با کیفیت و بسیار پر کاربرد در نظر گرفته اند فروش پلت خوراک دام به صورت عمده می باشد. از جمله مزایایی که عمده فروشی پلت خوراک دارد این است که حجم گسترده ای از محصولات با کمترین قیمت ممکن در اختیار متقاضیان قرار داده می شود تا بتوانند با تهیه محصولاتی ارزان، دام های پرورشی خود را توسعه داده و گامی مؤثر در زمینه تامین گوشت تازه برای جامعه بردارند.

تولید پلت خوراک دام

تولید خوراک دام

تولید خوراک دام بدن هر موجود زنده ای برای رشد و سلامت به مجموعه ای از مواد غذایی نیازمند است. در واقع مواد غذایی از نیازهای اصلی انسان ها، حیوانات و پرندگان بوده و این یعنی تولید خوراک دام از اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد. در مراکز پرورش دام و طیور از انواع ترکیبات عالی برای تعذیه حیوانات و دام ها استفاده می شود. شاید به وفور نام خوراک پلت را شنیده باشید. بهتر است بدانید که خوراک پلت مناسب ترین غذایی بوده که می توان آن را برای کلیه دام ها و طیور انتخاب کرد.

خوراک پلت، مجموعه ای از دانه های گیاهی و غلات نظیر گندم، جو، سویا، ذرت و… است که در کنار دانه های حیوانی مانند پودر گوشت، پودر ماهی و همچنین مواد معدنی، افزودنی ها، چربی ها، مکمل ها و… یک غذای کامل و جامع را برای دام ها شامل می شود. هر کدام از این مواد در ابتدا آسیاب شده و پس از ترکیب با دیگر مواد اولیه، داخل دستگاه پلت ساز ریخته خواهد شد. دستگاه پلت ساز آن را به شکل دانه های یکنواخت به ما می دهد.

کلیه واحدهای پرورش دام با بهره مندی از خوراک پلت شده می توانند رشد یکسان و هماهنگی را در گله خود مشاهده نمایند. این خوراک نیاز بدن دام را به انواع مواد مغذی و ویتامین ها تامین کرده و از آنجایی که بسیار خوش خوراک بوده، اشتها را برای مصرف باز می کند.همان طور که می دانید تغذیه دام در صنایع پرورش دام از اهمیت ویژه برخوردار است از این رو باید عوامل موثر بر کیفیت خوراک دام از هر نظر سنجیده شود که در ادامه به نکات طلایی در هنگام خرید خوراک دام می پردازیم :

خوراک دام به صورت علوفه ای و فراوری شده در اختیار مراکز پرورش دام قرار می گیرد، خوراک علوفه ای باید کاملا تازه و بدون هیچ مواد نگه دارنده باشد، نوع بسته بندی و ذخیره سازی آن نیز امر بسیار مهم می باشد که ماندگاری آن را بالا می برد. در خوراک دام کنجاله ای، از مواد طبیعی برای تولید آن استفاده می شود، از جمله کنجاله سویا و لوبیا، این مواد از لحاظ تغذیه ای ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و اغلب مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز دام را برای گوشت دهی و شیردهی دام، تامین می کند.

یکی از ویژگی های مثبت خوراک دام که از عوامل موثر در کیفیت آن است، تولید آن در مراکز معتبر است که باعث اطمینان خاطر در استفاده از آن می شود، زیرا مصرف خوراک دام بی کیفیت که به صورت غیر بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه نامرغوب تولید شده باشد، می تواند باعث ایجاد انواع بیماری در دام شود.

خوراک دام غذای توسعه یافته برای گاو، گوسفند و آبزیان است که سلامت حیوان را تضمین می کند و کیفیت محصولات نهایی فرمول گوشت آن ها را هم افزایش می دهد. این خوراک شامل انواع پروتیین، کربوهیدات و مواد معدنی مورد نیاز برای حیوانات است. عواملی مثل گونه های گیاه، مرحله برداشت گیاه از نظر رشد، حاصل خیزی خاک، شرایط آب و هوایی، شرایط نگه داری، نوع دام مصرف کننده از عواملی هستند که روی کیفیت خوراک دام تاثیر زیادی دارد.

پلت خوراک دام

 پلت خوراک دام ترکیبات اصلی خوراک دام شامل انواع حبوبات است. حبوباتی چون گندم، ذرت، صدف و غیره که هر یک به تنهایی خود یک خوراک کامل محسوب می شوند. به دلیل عملکرد عالی در افزایش رشد دام ها امروزه از مخلوط خوراک ها استفاده می شود. مهمترین ترکیبات شیمیایی که عنوان پلت خوراک دام محسوب می شوند عناصر کلسیم، فسفر، فیبر و غیره می باشد که لازم است دامداران این مسئله را بسیار جدی بگیرند.

خوراک پلت در تغذیه دام از اهمیت و مزایای بسیار ویژه ای برخوردار می باشد که در این بخش درباره آن صحبت شده است؛ خوراک پلت دارای انواع مواد مغذی از جمله ویتامین ها و پروتئین می‌ باشد که وجود آنها برای دام بسیار ضروری است و می تواند بخش بزرگی از انرژی و مواد معدنی مورد نیاز آنها را به صورت روزانه تامین کند.

افزایش رشد و پرورش دام از مهمترین ویژگی های خوراک پلت دام می باشد که برای دام های شیرده و پروار بسیار مهم می باشد؛ این محصول هضم تغذیه دام را با سهولت مواجه می‌ کند و از مشکلات گوارشی آنها جلوگیری می نماید.

همچنین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن آنها می شود و آنها را در برابر بسیاری از بیماری ها بیمه می کند؛ افزایش راندمان و عملکرد رشد دام از خصوصیات بسیار مهم می باشد که می تواند در کوتاه تر کردن دوره پرورش آنها تاثیر بسزایی داشته باشد و این محصول دارای کیفیت بسیار بالا است.

اگر قصد خرید خوراک پلت دام، خوراک دام پرواری و یا خوراک دام سبک را دارید و این مرکز را به عنوان واحد خرید انتخاب نموده اید، باید به شما تبریک بگوییم. این دقیقاً بهترین انتخابی است که می‌تواند شما را در صرفه ‌جویی هزینه‌های ها کمک نموده و لبخند رضایت را بر لب شما جاری کند.

خرید مستقیم خوراک دام پلت که به منظور تغذیه انواع دام است با توجه به کاهش هزینه های مصرفی مشتریان و افزایش میزان سود حاصل فروش این خوراک دام صورت می گیرد. عاملان فروش این خوراک دام برای افزایش فروش خود از آپش زیر قیمت خرید و فروش بهره مند می شوند.

ما هر ساله بهترین خوراک پلت را از فعال ترین تولیدکنندگان آن خریداری نموده و به طور مستقیم در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار می دهیم. از آن جا که دست واسطه گران کوتاه است، لذا قیمت محصول بسیار کاهش می یابد. گفتنی است که شما می‌توانید از راهنمایی ما در زمینه انواع پلت و نحوه استفاده آنان بهره گیرید. همکاران ما، دلسوزانه آماده ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *