استفاده از کفش پسرانه سایز ۳۹ موجب ایجاده غده های چربی در گردن می شود

کفش پسرانه سایز ۳۹ را می توان به سه دسته ساده تقسیم کرد که می تواند به عنوان یک نقطه مرجع کلی باشد برخی از کوهنوردان بسته به نوع کوهنوردی که انجام می دهند ممکن است بیش از یک نوع کفش پسرانه سایز ۳۹ داشته باشند.

ناراحتی حیوانی آنها تمایل دارند تا انتهایی صاف داشته باشند، به این معنی که یک کامبر نسبتاً مسطح است که پا را در موقعیتی آرام‌تر از سایر کفش‌ها قرار می‌دهد.

این برای کوهنوردان جدید بسیار عالی است که بدون نگرانی از انحراف شدن پاهایشان به کفش های ناآشنا، در حالی که هنوز از تمام مزایای یک کفش پسرانه سایز ۳۹ چسبنده برای چسبندگی بهتر روی دیوار برخوردار هستند، جای خود را پیدا کنند.

به دنبال یک حلقه خمیدگی در انگشتان پا باشید تا عملکرد را بدون به خطر انداختن راحتی به حداکثر برسانید.

کفش

این نوع کفش پسرانه سایز ۳۹ به هیچ وجه محدود به کوهنوردان جدید نمی‌شوند، بسیاری از کوهنوردان پیشرفته کفش‌هایی با دوام تخت را برای صعودهای طولانی‌تر و صخره‌نوردی انتخاب می‌کنند آن‌ها تمایل دارند اندازه مناسب را کاهش دهند تا برتری فنی بیشتری کسب کنند.

یک کفش پسرانه سایز ۳۹ متوسط را می توان به عنوان یک کفش پسرانه سایز ۳۹ همه جانبه طبقه بندی کرد آنها معمولاً شکل کمی رو به پایین دارند که پاهای شما را در موقعیت قدرتمندتری برای کنترل قرارگیری در مسیرهای چالش برانگیزتر قرار می دهد.

کفش‌های میانی نسبت به کفش‌های مبتدی لاستیک چسبناک‌تر و نازک‌تری دارند تا چسبندگی و حساسیت بهتری روی سنگ داشته باشند.

کفش‌های همه‌جانبه جک همه حرفه‌ها هستند، آنها می‌توانند مسیرهای شلوغ، صعودهای ترک، مسیرهای چند زمینی و مسیرهای ورزشی کمی بالا را اداره کنند.

آنها یک انتخاب محکم برای کوهنوردانی هستند که تکنیک پایه پا را پوشش داده اند و به دنبال افزایش درجه بالاتر هستند.

کفش‌های پرفورمنس معمولاً دارای شکل ظاهری خمیده یا رو به پایین هستند که در قوس پا به سمت پایین خم می‌شوند.

آنها با کشش زیادی در پاشنه طراحی شده اند. این ترکیب پاهای شما را در موقعیتی قوی و قدرتمند قرار می دهد کفش‌های معمولی تهاجمی با یک آخر نامتقارن جفت می‌شوند و پا را به شکل موز پنجه خم می‌کنند.

این شکل باعث می شود که قدرت به طور یکپارچه از ساق پای شما به جلوی پای شما منتقل شود تا کنترل بهتری روی نگهدارنده ها و برآمدگی های کوچک داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *