موثرترین روش برای گرم کردن اتاق با بخاری برقی

چند سبک مختلف از کم مصرف ترین بخاری برقی نانو فضا وجود دارد، برخی از آنها با همرفت گرم می شوند و برخی با گرمای تابشی گرم می شوند، بسته به اندازه اتاقی که قرار است گرم شود و چقدر باید گرم شود، نوع متفاوتی ممکن است موثرتر باشد.

هر نوع که انتخاب می شود، مطمئن شوید که بخاری را انتخاب کنید که اندازه مناسب اتاقی که قرار است گرم شود، خرید بخاری بزرگ یک خطر آتش سوزی است و کمک زیادی به گرم شدن اتاق نمی کند.

در واقع، یک بخاری بزرگ می تواند مقدار ضد یخ ال 90 یک اتاق را تا دمای نامطلوب گرم کند و باید از آن اجتناب کرد، اگرچه گرمایش فضاهای کوچک موثر است، اما بخاری های فضایی می توانند یک نگرانی ایمنی ایجاد کنند.

خطرات اصلی هنگام استفاده از بخاری های فضایی سوختگی و آتش سوزی است، برای به حداقل رساندن این خطرات، از پیروی از دستورالعمل های سازنده و توصیه های زیر اطمینان حاصل کنید.

برای بخاری های فضای کنار سالنی احتراق، فقط از سوخت مورد تایید استفاده کنید و هرگز از بنزین استفاده نکنید، علاوه بر این، بخاری را بیش از حد پر نکنید و وقتی هنوز داغ است آن را پر نکنید.

سوخت را در فضای باز نگهداری کنید تا خطر آتش سوزی در داخل خانه به حداقل برسد، همچنین مهم است که بخاری های فضای تهویه شده به طور حرفه ای بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که تهویه به درستی کار می کند تا خطر ورود مونوکسید کربن به خانه به حداقل برسد.

هنگام استفاده از بخاری برقی، آن را مستقیماً به دیوار مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 وصل کنید یا از یک سیم کوچک کوچک استفاده کنید، علاوه بر این، برخی از واحدها با یک سوئیچ ایمنی در دسترس هستند که در صورت واژگونی دستگاه را خاموش می کند تا خطر آتش سوزی به حداقل برسد.

  • منابع:
    1. Heater
  • تبلیغات: 
    1. شخصی که توانست یک شبه پولدار شود!!!!
    2. راز مدیریت افراد باهوش در زندگی روزمره
    3. روشهایی که با آن می توانید زندگی مرفه داشته باشید!
    4. دزدیدن ماشین یک فوتبالیست معروف!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *