مبلمان نظری همدانی که موجب دستگیری صاحبش شد

نمک یکی دیگر از سفید کننده های طبیعی بسیار موثر برای از بین بردن لکه های چربی  از مبلمان نظری همدان است. برای استفاده صحیح از آن مراحل زیر را دنبال کنید:

سه عدد لیمو را فشار داده و کمی نمک اضافه کنید . نمک را با آبلیمو مخلوط کنید تا حل شود.  با یک پارچه تمیز، مایع آماده شده را روی لکه بمالید. اجازه دهید تا زمانی که لکه ها و بقیه کثیفی ها پاک شوند عمل کند. محلول را با آب فراوان بردارید و اجازه دهید مبل قبل از استفاده مجدد خشک شود.

این یکی از بهترین داروهایی است که برای از بین بردن لکه های عرق و خون از روی مبل وجود دارد. اگرچه این محصول بسیار موثر است، اما برای جلوگیری از آسیب رساندن به پارچه های ظریف مانند پارچه باید مراحل زیر را دنبال کنید:

مبلمان

پراکسید هیدروژن را با آب مخلوط کنید تا گاز آن کاهش یابد. با یک پارچه تمیز، محلول را در سراسر مبل بمالید و روی مناطقی که بیشترین کثیفی را تشخیص می دهید تمرکز کنید. اجازه دهید چند دقیقه عمل کند و محلول را با یک پارچه مرطوب شده با آب بردارید. بگذارید خشک شود.

در میان ترفندهای مختلف خانه، خشکشویی نیز وجود دارد. در صورتی که مبل شما در یک منطقه بسیار مرطوب قرار دارد یا با آبکشی کمی که خشک شدن را دشوار می کند، این تمیز کردن را توصیه می کنیم. برای تمیز کردن خشک بهینه مراحل زیر را دنبال کنید:

اول از همه، پارچه مبل را جاروبرقی بکشید تا تمام کثیفی های قابل مشاهده (خردها و سایر زباله ها) از بین برود .

برای تمیز کردن آن می توانید از محصولات ذکر شده در بالا مانند جوش شیرین یا اسپری خاصی که کف تولید می کند استفاده کنید. ایده این است که محصول را بدون استفاده از آب یا اجزای مرطوب اعمال کنید.

محلول را روی لکه ها بمالید و از یک برس تمیز برای پاک کردن بقایای محصول استفاده کنید. اگر بقایایی باقی مانده است، آنها را با یک پارچه خشک بردارید.
آمونیاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *