صابون لرویا شیری که کف نمی کند

صابون لرویا شیر را بسیاری به دلیل قدرت پاک کنندگی و استفاده از آن به عنوان یک محصول طبیعی برای شستن لباس ها، از بین بردن لکه ها و به طور کلی تمیز کردن خانه می شناسند.

امروزه استفاده از آن فراتر از نظافت خانگی است و بسیاری از یوتیوبرها و اینفلوئنسرها آن را برای مراقبت از پوست و درمان عفونت های پوستی مانند آکنه توصیه می کنند.

اما صابون لرویا شیر چگونه استفاده می شود یا کدام یک برای درمان پوست توصیه می شود؟ در این مقاله On HOWTO می‌خواهیم شک‌های شما را برطرف کنیم و همه چیز را در مورد صابون لرویا شیر برای صورت ، کاربردها و فواید آن، چند نوع صابون لرویا شیر وجود دارد و کدام‌ها را باید به عنوان یک آرایش طبیعی استفاده کنید. ما دیگر شما را سرگرم نمی کنیم، خودتان بفهمید!

صابون دارای ترکیبات مشترک خاصی در هر یک از انواع آن مانند روغن نارگیل، کلرید سدیم و سود سوزآور است. ما می توانیم انواع دیگری از صابون ها مانند صابون لرویا شیر صورتی، سفید، زرد یا آبی را پیدا کنیم. هر یک از این انواع از مواد اولیه صابون و سایر اجزای خاص تشکیل شده است.

صابون لرویا شیر سفید یا زرد برای استفاده روی پوست مناسب است و فقط گلیسیرین را به مواد پایه آنها اضافه می کند. صابون لرویا شیر صورتی و آبی علاوه بر اجزای رایج، شامل رنگ ها و محصولات سفید کننده نوری است، بنابراین استفاده از آن برای پوست توصیه نمی شود.

مواد دیگری که می‌توانید در برخی از صابون‌ ها بیابید نیز می‌تواند عطرها یا روغن‌های ضروری مانند سیترونلا باشد، اما این به سازنده بستگی دارد، زیرا آنها اختیاری هستند و گنجاندن آنها بر نتیجه یا مزایای آن تأثیری ندارد.

اگر موهای چرب دارید، صابون می تواند یک درمان عالی برای شما باشد، زیرا با داشتن ترکیبی شبیه به یک صابون خنثی، با تمیز کردن چربی موجود در ریشه بدون آسیب رساندن به مو عمل می کند.

اگر مشکل شوره سر دارید، می توانید از آن نیز استفاده کنید زیرا به تمیز کردن پوست سر کمک می کند و در نتیجه پوسته پوسته شدن ناشی از شوره سر را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *