حراج 90 درصدی درب ضد سرقت مشدانی موجب ورشکستگی صاحب آن شد

این توصیه می کند که برخی از کارکنان هنگام ورود و خروج دانش آموزان درب ضد سرقت مشدانی و خروجی های تعیین شده مدرسه حضور داشته باشند.

سهم اصلی ترافیک درب ضد سرقت ورودی ها و خروجی ها در ابتدا و انتهای روز دانش آموزان است، اما مدارس همچنین باید مراقب والدین، کارگران و سایر بازدیدکنندگانی باشند که در طول روز به دنبال دسترسی به محوطه دانشگاه هستند. راهنمای شهر نیویورک می گوید مدارس باید این روش های بازدیدکننده را اتخاذ کنند:

علائم باید در ورودی اصلی مدرسه نصب شود تا به بازدیدکنندگان اطلاع دهد که باید وارد سیستم شوند و کارت شناسایی عکس را نشان دهند.

اگر یکی از والدین کارت شناسایی عکس دار قابل قبولی نداشته باشد، یک کارمند تعیین شده باید والدین را تا جایی که ملاقات می کند همراهی کند و پس از جلسه، والدین را به خارج از ساختمان همراهی کند.

درب
همه بازدیدکنندگان باید از یک ورودی مشخص وارد شوند. اگر مدرسه دستگاه های اسکن نصب کرده باشد، بازدیدکنندگان تحت اسکن قرار می گیرند. به بازدیدکنندگان یک مجوز داده می شود تا آن را بپوشند، و نگهبانی میز جلوی مدرسه یک اسکورت را احضار می کند تا بازدید کننده را به مقصد برساند.

هنگامی که بازدیدکنندگان آماده عزیمت هستند، یک اسکورت آنها را به میز امنیتی باز می گرداند. بازدیدکنندگان پاس خود را پس می دهند و از سیستم خارج می شوند.

حفاظتی که پرسنل امنیتی ارائه می‌کنند می‌تواند با فناوری تکمیل شود، یا در مورد مدارسی که توانایی پرداخت افسران امنیتی تمام وقت را ندارند، فناوری می‌تواند شکاف‌های حفاظتی را پوشش دهد.

سیستم های کنترل دسترسی به اشکال مختلفی وجود دارند. کسانی که مجاز به ورود به مدرسه هستند، می‌توانند کارت‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای در اختیارشان بگذارند که از طریق آن جارو می‌شوند یا نزدیک به یک خواننده نمایش داده می‌شوند که قفل درب ورودی را باز می‌کند. برخی از سیستم ها از خوانندگان بیومتریک یا صفحه کلید استفاده می کنند.

برای جلوگیری از تلاش افراد برای ورود از طریق درهایی که فقط برای خروج در نظر گرفته شده اند، باید سخت افزار درب طوری نصب شود که درها دستگیره یا دستگیره بیرونی نداشته باشند و نتوان آنها را باز کرد. مدارسی که پرسنل دفتر اصلی آن خطوط دید کافی برای نظارت بر مبادی ورودی ندارند، اغلب از دوربین‌های ویدئویی و اینترکام برای تقویت امنیت استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *