استفاده از شیشه دودی 30 درصد در ساخت استخوان مصنوعی

شیشه دودی 30 درصد بسیار ترجیح داده می شود، استفاده از شیشه های حکاکی شده یا شیشه های مات به شما حریم خصوصی می دهد زیرا دید را مخفی می کند.

یکی از موفق ترین نورگیرهای ساختمان های عمومی، در آتریوم موزه فرانک لوید رایت است اما آیا تا به حال فکر کرده اید راز زیبایی آن چیست؟ راز در هماهنگی آن با بقیه طرح نهفته است، که مکمل منحنی های مارپیچ مشخص سازه بتنی منحنی در فرم گرد آن است.

نورگیرها بسیار بیشتر از یک وسیله جانبی هستند. آنها به تمام طبقات آبشاری دهلیز اجازه می دهند تا نور خورشید زیادی دریافت کنند و چشم بازدیدکنندگان را به سمت داخل و بالا بکشند و آنها را به کاوش در موزه دعوت کنند.

با نورگیر خود جسور باشید. نورگیر زمانی کارآمدتر است که حداقل به نیمی از اتاق اجازه دریافت نور طبیعی خورشید را بدهد. در نتیجه، شما باید با بزرگ کردن آن به اندازه کافی از نورگیر خود نهایت استفاده را ببرید تا بیشترین بخش ممکن از فضا را روشن کنید.

 

یک مثال عالی، کتابخانه ملی اسرائیل هرتزوگ و دی مورون است که دارای یک چاه نوری است که توسط یک سقف نورگیر مقعر بزرگ پوشانده شده است. نورگیر امکان روشنایی کامل را نه تنها برای سطح زمین بلکه برای سطح دوم جادارتر فراهم می کند.

هنگامی که از یک تکنیک کنترل خورشیدی کارآمد مانند شیشه سه جداره استفاده کردید، نیازی به نگرانی در مورد افزایش گرما ندارید. علاوه بر این، می توانید صفحه های چوبی یا نقش های زیبا را بر روی نورگیر خانه خود نصب کنید.

یک نکته حرفه ای که می توانید حتی برای نورگیرهای کوچک نیز از آن استفاده کنید، این است که قاب نورگیر در داخل را بردارید تا از نظر بصری بزرگتر به نظر برسد و حالتی نشاط آور در فضای داخلی ایجاد کند.

یکی از رایج ترین معایب نصب نورگیر که فروشندگان به شما نمی گویند این است که در بسیاری از مواقع انرژی چندان کارآمدی ندارند. در واقع، افزایش گرمای نورگیر ممکن است باعث شود که شما 35 تا 45 درصد پول بیشتری را برای تهویه مطبوع خرج کنید، اگر طراحی نورگیر شرایط آب و هوایی خاص را در نظر نگیرد. همین امر در مورد از دست دادن گرمای زمستان نیز صدق می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *