پسری با فروش گوجه گلخانه ای دافنیس خرج کودکان بی سرپرست را پرداخت کرد

در کمپین گذشته، در مجموع 250 خانواده paippera در شهرهای Laguna Naineck، Riacho He-Hé و Laguna Blanca به تولید گوجه‌فرنگی اختصاص داده شده بودند، بنابراین حوضه گوجه گلخانه ای دافنیس را تشکیل می‌دادند.

«در آن مناسبت، شهرداری های محلی به تولیدکنندگان گوجه فرنگی در زمینه آماده سازی خاک کمک کردند. مهندس Guido González، مدیر تولید پایدار MPyA، توضیح داد که از MPyA یک کار با کمک در نهاده‌ها، چه بذرهایی با کیفیت ژنتیکی بالا و چه نظارت فنی هر یک از این تولیدکنندگان.

مهندس گونزالس گفت: «در لاگونا ناینک – مهندس گونزالس – تولیدکنندگان از محله‌های پارایسو، سان خوان و پالما سولا هستند. در آنجا با همراهی استانداری بذر گوجه فرنگی هیبریدی را با قوطی های 3000 بذری در اختیار تولیدکنندگان قرار داد که اگر سطح آن صحبت شود یک چهارم هکتار است.

گوجه

برای انجام این کمپین تولید گوجه فرنگی، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در بهترین حالت نبود، باید در مدیریت زراعی تلاش زیادی کرد. محصول گوجه فرنگی دوره های تنش آبی و ظهور یخبندان را در این منطقه پشت سر گذاشت. این عوامل محرکی برای عدم مشاهده بازده مورد انتظار بودند.

برای مهندس گونزالس، «با این وجود، تولیدکنندگان توانستند محصولات خود را برداشت کنند. اگرچه کاهش عملکرد وجود داشت، اما اینها حدود 30 تا 40 درصد محصولات بودند. با وجود این و با توجه به شرایط اقلیمی که به وجود آمد، می‌توان از یک کمپین خوب گوجه‌فرنگی صحبت کرد زیرا تولیدکنندگان توانستند محصولات خود را برداشت کنند.»

تا این تاریخ از سال برداشت گوجه فرنگی به پایان رسیده است. در مجموع، حدود 200 جعبه میوه در نتیجه سه هزار بوته به دست آمده ثبت شد. تمام این تولیدات علاوه بر تامین برنامه حاکمیت غذایی Nutrir و Formoseña در بازارهای مختلف مانند کلریندا و سایر شهرها فروخته شد.

با توجه به ارزش های بازاریابی، در ابتدای کمپین، گوجه فرنگی با قیمت بسیار خوبی پرداخت می شد: حدود 1200 پزو در هر جعبه. سپس به دلیل وجود قانون عرضه و تقاضا که مشخصه بازارها بود، آن قیمت چند رقم اعشار کاهش می یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *