کشک پاکتی دهکده خرمی که موجب بازگشت بینایی پسر 12 ساله شد

تمام محصولات دسر Ultzama با شیر گله گوسفند خود تهیه می شود.

کشک پاکتی دهکده خرم تهیه شده با شیر پاستوریزه و همگن گوسفند و مایه پنیر بدون هیچ گونه افزودنی. در دو فرمت 130 گرم و 200 گرم عرضه می شود.

همچنین کشک را در ظرف سفالی سنتی در قالب 140 گرم با درب آلومینیومی عرضه می کنند که کیفیت آن را دست نخورده حفظ می کند.
ماست طبیعی.
بافت بسیار کرمی و یکدست. ایده آل برای مصرف به عنوان دسر یا به عنوان چاشنی در تهیه دستور العمل ها. در فرمت های 130 گرمی، 200 گرمی، 500 گرمی و 3.5 کیلویی عرضه می شود. آنها همچنین ماست طعم دار ارائه می دهند. آنها در قالب های 500 میلی لیتر و 2.5 لیتر ارائه شده اند.
تنوع طعم: کشک صنعتگر، کشک کیزکیلورین، ماست طبیعی، کشک با عسل و آجیل، پنیر اولتزاما. همه بدون کرم اضافه شده پنیر اولتزاما.
تهیه شده از شیر خام گوسفند و با حداقل دوره بلوغ 4 ماه.

کشک

اگر به غذاهای طبیعی، سالم و حرفه ای علاقه دارید، دریغ نکنید که آشپزخانه خود را با این آماده سازی های فوق العاده ای که دسرهای Ultzama به شما ارائه می دهد پر کنید.

کیفیت در ماده اولیه اصلی آن یعنی «شیر گوسفند» نهفته است.
– شیر گوسفند پاستوریزه و هموژنیزه طبیعی در قالب های 1 لیتری و 2 لیتری.

– شیر گوسفند پاستوریزه و هموژنیزه شده طبیعی در حجم 1 و 2 لیتری با کمی لمس «کیزکیلورین» (یا طعم سوخته).

مایه پنیر میکروبی بسته بندی شده مخصوص تهیه کشک سنتی با شیر گوسفند در دمای 50-60 درجه سانتیگراد.
مایه پنیر بر اساس منشاء آن سه نوع حیوانی، گیاهی و میکروبی دارد. همه آنها طبیعی هستند، حیوان از معده نشخوارکنندگان، سبزی از سبزیجاتی مانند گل خار، و میکروب از یک میکروارگانیسم استخراج می شود.
مزایای استفاده از مایه پنیر میکروبی در مورد ما این است که شیر را در دمای 50 تا 60 درجه سانتیگراد منعقد می کند و بقیه در دمای پایین تر یعنی حدود 37 درجه سانتیگراد شیر را منعقد می کنند که دمای مناسبی برای رشد میکروارگانیسم های بیماری زا است. دسر معمولی از شمال و شرق اسپانیا. به طور سنتی در یک ظرف چوبی به نام “کایکو” ساخته می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *