با استفاده از سس خرما با دیابت خداحافظی کنید

فواید سس خرما برای سلامتی و دوست داشتن طعم خرما آسان است، اما آن ها فواید تغذیه ای نیز دارند.

اول اینکه خرما مملو از فیبر غذایی است. این به طور کلی چیز خوبی است، زیرا فیبر با سلامت گوارش و سلامت قلب مرتبط است. اما به خصوص در مورد غذاهای شیرین خبر خوبی است. فیبر به کاهش سرعت جذب قند در جریان خون کمک می کند.

به حداکثر رساندن فیبر غذایی در وعده های غذایی می تواند بخش مهمی از مدیریت رژیم غذایی برای کسانی باشد که مراقب قند خون هستند.

خرما همچنین منبع خوبی از مواد معدنی متعدد از جمله پتاسیم و منیزیم است. پتاسیم و منیزیم الکترولیت هستند، به این معنی که به تعادل مایعات کمک می کنند. آنها همچنین در عملکرد عضلات و اعصاب نقش دارند.

سس

در نهایت، خرما منبع خوبی از ویتامین B6 یا پیریدوکسین است که برای عملکرد سیستم ایمنی و حفظ انرژی مهم است.

خرما برای خوردن آن قدر باورنکردنی خوشمزه است که حتی بدون این فواید هم می توانم به آن ها دست پیدا کنم. با این حال، من اهمیتی نمی‌دهم که بدانم وقتی از خرما در دستور غذا استفاده می‌کنم، فواید آن وجود دارد.

بهترین نوع خرما برای سس خرما باربیکیو
نوع خرمایی که من در این دستور غذا استفاده می‌کنم خرمای مدجول بدون هسته است.

خرمای Medjool بزرگتر از خرمای Deglet Noor است که در فروشگاه های مواد غذایی ایالات متحده نیز به طور گسترده در دسترس است. آنها همچنین نرم تر هستند و طعمی شبیه کارامل دارند که به نظر من کاملاً غیر قابل مقاومت است.

من گاهی اوقات از خرمای دگلت نور استفاده می‌کنم، اگر آن‌چه می‌توانم پیدا کنم – معمولاً ارزان‌تر از Medjool هستند – اما خرمای Medjool مورد علاقه من است.

شما می توانید خرمای خوب Medjool را در همه جا پیدا کنید. یافتن آنها در بازارهای خاورمیانه آسان است. همچنین تعدادی مزرعه خرما در ایالات متحده وجود دارد که آنها را تولید و به سراسر کشور ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *