خرید و فروش انواع کنسانتره جوجه مرغ با قیمت مناسب

کنسانتره در تغذیهٔ دام و طیور، و صنایع غذایی استفاده می‌شود.کنسانتره یعنی متراکم . تعریف کنسانتره ؛ هر ماده ای که ترکیبات غنی و متراکم از یک یا چند نوع ماده دارد. امروزه استفاده از کنسانتره در تولید جوجه گوشتی و تخم گذار اهمیت ویژه ای دارد. خرید و فروش کنسانتره طیور برای افزایش بهره وری مرغداری ها با کیفیت و انواع متفاوتی و قیمت مناسبی در بازارعرضه می شود. کنسانتره جوجه مرغ برای مصرف این جیوانات در سطح کشور به کار می رود. 

خرید و فروش انواع کنسانتره جوجه مرغ با قیمت مناسب

تولید و تهیه کنسانتره جوجه مرغ با قیمت عالی

تولید و تهیه کنسانتره جوجه مرغ با قیمت عالی

کنسانتره جوجه گوشتی ؛ بای پرولیو کنسانتره نام دارد که مخصوص جوجه گوشتی است.این کنسانتره مجموعه فشرده شده از مواد مغذی و ترکیبات گیاهیست که بعد از مخلوط شدن با دیگر اقلام غذایی ٬ خوراکی بدست می آید که تمام نیازهای جوجه گوشتی را فراهم می کند.

بای پرولیو کنسانتره (مخصوص جوجه گوشتی )تشکیل شده از مواد :کنجاله سویا، گلوتن ذرت، ترکیبات گیاهی، فسفات، مکمل ویتامینه اختصاصی، مکمل معدنی اختصاصی، کولین کلرید، بتائین، اسیدهای آمینه سنتیک (متیونین، لیزین، ترئونین)، مولتی آنزیم اختصاصی، آنزیم فیتاز، نمک، جوش شیرین، آنتی اکسیدان، توکسین بایندر، پری بیوتیک و پروبیوتیک

محاسبه میزان مصرف دان و کنسانتره برای جوجه مرغ

محاسبه میزان مصرف دان و کنسانتره برای جوجه مرغ به مجموعه‌ای از مواد غذایی اصلی که مورد نیاز طیور می‌باشد کنسانتره طیور گویند. کنسانتره با دانش علم تغذیه، به شکل متراکم و با فرمولی متعادل تهیه  می شود تا مرغداران بتواند با مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین فرمول و با صرف حداقل هزینه و وقت، خوراک طیور را تهیه نماید.

طیور را به دو صورت پرورش می دهند :

  • استفاده از گوشت 
  • استفاده از تخم 

و اما هدف از تولید طیور چه چیزی باشد باید مرغداران جیره متفاوتی را تهیه کنند.

عمده فروشی خوراک و کنسانتره جوجه در بازار تهران

عمده فروشی خوراک و کنسانتره جوجه در بازار تهرانعمده فروشی خوراک و کنسانتره جوجه در بازار تهران این محصولات را به صورت خرده یا عمده به فروش می رسانند. قیمت مکمل جوجه نیز برای خرید در سایت های و مراکز فروش این محصولات موجود بوده است. و طرفداران در صورت مایل بودن می توانند به راحتی قیمت ها را به دست آورند. 
خوراک جوجه چیست؟ خوراک جوجه برای تغذیه این حیوان به کار می اید. تا جوجه با تغذیه کردن رور به روز رشد کند. 

لیست قیمت های به روز کنسانتره جوجه

لیست قیمت های به روز کنسانتره جوجهلیست قیمت های به روز انواع کنسانتره همان طور که گفته شد در نمایندگی ها وجود دارد. غذای جوجه مرغ کنسانتره جوجه مرغ می باشد که توسط مرغداران از بازار تهیه می گردد. این قشر می توانند به صورت عمده از شرکت های تولید کننده این محصول را سفارش بدهند. 
بهترین کنسانتره مرغ بستگی به خود خریدار دارد که در بازار به دنبال چه نوع محصولی می باشد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *