یخچال ویترینی بدون دربی که جان زن جوانی را گرفت

شما باید به طور منظم سیستم های تهویه خود را در طول تعمیر یخچال ویترینی بدون درب خود تمیز کنید. در صورت نیاز قطعات قدیمی را تعویض کنید.

این مواد شیمیایی قدرتمند هیچ لطفی به یخچال نمی‌کنند و برخی مواد شیمیایی می‌توانند یخچال داخل یخچال شما را سمی کنند. این مواد شیمیایی قوی می توانند برای روزها باقی بمانند و منجر به خدمات زودرس فریزر اضطراری شوند.

یک یخچال نادیده گرفته شده می تواند باعث آلودگی هر غذای ذخیره شده به دلیل کپک و باکتری شود که می تواند برای زندگی شما فاجعه آمیز باشد. حتی بدتر از آن، ممکن است در نهایت برخی از کدهای بهداشتی را زیر پا بگذارید.

برای جلوگیری از این اتفاق، مراقب کپک ها و کثیفی های موجود در سیستم خود باشید. بوی نامطبوع نشانه آن است که کپک شروع به ایجاد می کند، پس به محض اینکه آن را تشخیص دادید، فوراً به آن عمل کنید.

 

مهر و موم و لولاهای درب خود را هر سه ماه یکبار بررسی کنید. هنگام تمیز کردن تجهیزات تبرید تجاری، نباید درزگیر و واشر درب را فراموش کنید. این نواحی معمولاً توسط کثیفی، مواد چسبنده و انواع زباله‌ها به هم ریخته می‌شوند.

هنگامی که یک درزگیر مسدود می شود، به توانایی کولر تجاری شما برای خودتنظیمی آسیب می رساند و منجر به تعمیر کولر تجاری بالقوه پرهزینه می شود.

مطمئن شوید که لولاهای شما روغن کاری شده و مهر و موم شما به درستی بسته شده است. از باز کردن درب برای مدت طولانی خودداری کنید زیرا با دمای پایه شما تداخل دارد. به یاد داشته باشید که درب را تا حد امکان بسته نگه دارید.

بسته نشدن در به سیستم شما کمک نمی کند تا غذا را به درستی خنک و نگهداری کند. به‌علاوه، هزینه‌های بیشتری را برای قبوض انرژی و تعمیرات کولرهای داخلی هزینه خواهید کرد.

ما به شما توصیه می کنیم که اقدامات احتیاطی جدی را در مورد درب یخچال خود انجام دهید. مطمئن شوید که واحد کندانسور شما از قوانین پیروی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *