کشف ساعت منبت کاری متعلق به دوره ماقبل مسیح در کلیسای ترکیه

شهرت افسانه ای صنعت ساعت منبت کاری سوئیس برای ساعت های مچی توسط برچسب کیفیت “ساخت سوئیس” محافظت می شود. از نظر فناوری، این سطح از کیفیت تنها به لطف استفاده از سیستم های اتوماسیون سریع و بسیار دقیق امکان پذیر است.

برای انجام این کار، Amax Automation AG یک پالت ساز چند منظوره با سیستم های هندلینگ و روباتیک، مانند نوار سینماتیک EXPT آماده نصب از Festo، پیاده سازی کرده است.

بر اساس نظرسنجی‌های صنعتی، مصرف‌کنندگان باهوش در سراسر جهان مایلند تا 50 درصد بیشتر برای یک ساعت مچی، در صورتی که برچسب «ساخت سوئیس» باشد، هزینه کنند. قوانین سوئیس برای اینکه یک ساعت به این شکل شناسایی شود، بیان می کند که بیش از 60 درصد هزینه های ساخت ساعت مچی باید در سوئیس انجام شود.

این یکی از دلایلی است که صنعت ساعت سوئیس در حال اجرای فرآیندهای تولید بیشتر و بیشتری در خود این کشور است. علاوه بر این، شرکت های تامین کننده مستقر در کشورهای کم دستمزد به دلیل افزایش مداوم دستمزدها و حقوق، جذابیت خود را از دست می دهند.

علاوه بر این، در آن کشورها اغلب نمی توان دقت تکرار لازم را در کارهای دستی پیچیده ای که باید برای به دست آوردن قطعات انجام داد، به دست آورد. استفاده از مواد حجیم برای به دست آوردن قطعات پانچ و برش نیز یکی دیگر از منابع کاهش کیفیت احتمالی بود. این فرآیند مقدار بیشتری زباله تولید کرد و به مراحل پاکسازی متعددی نیاز داشت.

اما در عمل، اغلب چیزها متفاوت است. وقتی صحبت از کارهای پیچیده می شود، شبیه سازی های روی صفحه اغلب کافی نیستند. در چنین مواردی انجام آزمایشات در مرکز کاربردی فستو ضروری است. در آنجا، در شرایط واقعی، دقت تکرار سیستم های هندلینگ مطابق با سیکل های مورد نیاز مشتری بررسی می شود و حرکات توسط دوربین پرسرعت فستو ثبت می شود. از این طریق می توان به هماهنگی کامل بین نرم افزار و سخت افزار دست یافت.

در مورد تجهیزات پالت سازی آمکس، نقطه بحرانی قرار دادن قطعات روی سینی ها بود. بنابراین، انجام آزمایش‌ها در مرکز کاربردی، جایی که دقت قرارگیری قطعات و زمان تثبیت ربات‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، ایده‌آل بود. در ادامه، الگوریتم های لازم به دست آمد و آنها را بر اساس چرخه های مورد نیاز بهینه کرد. دانش مهندسی باعث صرفه جویی در زمان می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *