پسری برای خرید تاب ریلکسی عربی کلیه اش را فروخت

تاب ریلکسی عربی آرامش می دهد! دانشمندان سوئیسی میزان بروز تکان خوردن در مغز را بررسی کرده اند. آنها به این نتیجه رسیدند: حرکات عقب و جلو نورون های مغز را به طرز چشمگیری هماهنگ می کند و به آنها اجازه می دهد تا آرام شوند. تعادل اثر آرام بخش دارد که به کودکان کمک می کند بعد از یک روز که می تواند استرس زا باشد، آرامش خود را بازیابند.

برای کاهش سطح استرس و اضطراب در میان بزرگسالان نیز می توان تاب خوردن را توصیه کرد . تاب علاوه بر سرگرمی، یک فعالیت فوق العاده مفید برای کودکان است.

صندلی چرخشی Tournicoton: صندلی بانوج راحت به لطف بالشتک پوشانده شده و روکش دار آن. به شما این امکان را می دهد تا به راحتی یک گوشه آرامش کوچک برای شارژ باتری های خود، خواندن کتاب، استراحت… ایجاد کنید. مش در طرفین. ابعاد 42 × 40 × 58 سانتی متر. حداکثر وزن 80 کیلوگرم. از 3 سالگی اما با کنترل یک بزرگسال.

تنه دهلیزی: با پاهایمان یکی در هر طرف می نشینیم و مانند تاب با استفاده از بدن برای کنترل حرکت تاب می خوریم. تحریک مایع و دلپذیر دهلیزی را فراهم می کند. در فوم پوشیده شده با پلی استر. 2 نقطه پیوست حداکثر وزن 75 کیلوگرم. از 3 سال. قطر سیلندر 30 سانتی متر طول 80 سانتی متر. طناب های قابل تنظیم

سکوی دهلیزی مشبک بزرگ: سطح بزرگی به قطر 1 متر که امکان مونتاژ چندین مورد را فراهم می کند. سطح مشبک آن برای راحتی بیشتر: می‌توانیم بنشینیم، بایستیم… لبه‌های پددار شده با دو نقطه اتصال. حداکثر وزن 100 کیلوگرم. از 3 سال.

بر اساس تحقیقات علمی ، حرکات چرخشی، تعادل، تکان دادن و چرخش به طور همزمان بخش‌های مختلف مغز کودک را تحریک می‌کند که به توسعه مسیرهای به هم پیوسته در مغز کمک می‌کند. این ارتباطات برای کسب صلاحیت ها مهم هستندمانند آگاهی فضایی، ریتم، تعادل یا کنترل عضلات.

درمانگرانی که کودکان مبتلا به اختلال دهلیزی را درمان می کنند، آنها را با استفاده از تاب تحریک می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *