هزینه بهترین خوراک اسب چوگان

خوراک اسب چوگان یکی از بهترین خوراک ها برای انواع اسب از جمله اسب کردی، ترکمن، سیستانی، عرب، تالشی، خزر، غره باغ و غیره تا کنون بوده است، بسیاری از دام داران با تجربه در این حیطه گفته اند که این خوراک برای اسب های ما بسیار مفید بوده و می تواند به اسب انرژی بیشتری ببخشد، به همین دلیل دارای مهر تایید  وزارت بهداشت و نشان استاندارد بوده و توانسته هر ساله علاقه مندان زیادی را به محصول با کیفیت خود جلب به نماید. بسیار فعال در تولید خوراک اسب از ابتدا تا کنون بوده است.

هزینه بهترین خوراک اسب چوگان

اصول صحیح تغذیه اسب چوگان

اصول صحیح تغذیه اسب چوگان برای اینکه با اصول صحیح تغذیه یک اسب آشنا بشوید، باید بدانید که برای رشد بیشتر اسب از بدر تولد باید به تغذیه آن بیشتر توجه به نمایید.

اسب باید در هر روز وعده های غذایی مرتب یعنی سه وعده یا بیشتر در روز مصرف بکند، برای مثال وقتی اسب کارش در مزرعه یا جای دیگر به پایان می رسد، باید مکملی یعنی خوراک کنسانتره اسب بخورد تا بتواند انرژی از دست رفته خود را به دست بگیرد، پس در این موضوع دقت نمایید.

سعی کنید اسب را بعد از دادن مکمل غذایی(کنسانتره اسب) اجازه دهید کمی نیز استراحت کند، یعنی بعد از دادن مکمل گمان نکنید، که دیگر اسب انرژی گرفته و برای کار کردن حاضر است، این فکر اشتباه است چون مکمل داده شده بعد از استراحت اسب به طور کامل جذب می گردد.

همچنین این را بدانید که از اسبی که زیاد کار می کشید و به آن به طور مداوم مکمل می دهید نیز اشتباه است، باید اسب به طور کافی استفاده شود و نیز به طور مناسب مکمل(کنسانتره اسب) به او داده شود. تا اسب سالم و سلامت بماند.

فروش انواع خوراک کنسانتره اسب

فروش انواع خوراک کنسانتره اسب فروش خوراک اسب با بهتر نوع و شکل بسته بندی در بازار های داخلی صورت می گیرد، تا مشتری را بعد از خرید پشیمان نبیند.

این محصول در حیطه و رشته ی مستقیمی دارد خود را به جلو هدایت می کند، و توانسته در این را لوح های تقدیر زیادی را از وزارت خانه های کشور در یافت بنماید. و ارزش و اعتبار فراوانی نیز را در این را بدست آورد. بسیار فعال و معتبر در صنعت تولید خوراک اسب از گذشته تا کنون بوده است. و توانسته هرساله به مشتریان خود در این حیطه اضافه کند. پس شک و تردیدی برای خرید این محصول نداشته باشید.

اگر خواهان خرید این محصول فوق العاده عالی، مفید و با قیمت مناسب برای اسب هستید، می توانید از طریق این نمایندگی در خواست خود را ثبت نموده، و خوراک اسب را با بهترین بسته بندی و بدون واسطه در یافت نمایید، کلیه ی تقاضاهای مشتریان برای خرید کوچک و بزرگ مورد استقبال و پذیرفته نیز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *