سرکه در مشهد کمک میکند سیگار را ترک کنید

به گفته دکتر کارول اس. جانستون ، استاد و دانشیار برنامه تغذیه در دانشگاه ایالتی آریزونا، سرکه در مشهد می تواند بخشی از یک استراتژی رژیم غذایی برای مدیریت گلوکز خون باشد.

دلیل این امر این استدکتر جانستون توضیح می دهد که خوردن غذاهایی که نشاسته بالایی دارند، مانند نان و برنج، باعث افزایش سطح گلوکز خون می شود. این سطوح بالای گلوکز خون با افزایش یا افزایش خطر بیماری های قلبی عروقی در جمعیت های سالم مرتبط است و همچنین می تواند عوارض را در میان افراد مبتلا به دیابت نوع 2 افزایش دهد.

مصرف مقادیر کمی سرکه  یک تا دو قاشق غذاخوری  قبل از غذا، می‌تواند این سطوح بالای گلوکز را کاهش دهد. در واقع، برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2، مطالعات نشان داده است که مصرف سرکه قبل از وعده های غذایی به صورت روزانه می تواند به میزان قابل توجهی سطح خونی A1c را کاهش دهد که یک شاخص کلیدی از میانگین غلظت گلوکز خون است.

علاوه بر مصرف سرکه به تنهایی، مصرف غذاهای سرشار از سرکه نیز یک گزینه است. سرکه در محصولات ترشی و سس های سالاد یافت می شود و همچنین می توان آن را قبل از غذا در سالاد مصرف کرد.

سرکه

ادعا می شود که منجر به انواع  مزایایی می شود که برخی از آنها توسط علم پشتیبانی می شود. این شامل کاهش وزن، کاهش سطح قند خون و بهبود علائم دیابت است. در اینجا 6  فواید سرکه  سیب  برای سلامتی آورده شده است که توسط تحقیقات علمی تایید شده است

سرکه  به عنوان ابزاری برای بهبود کنترل قند خون و سطح چربی (یا کلسترول) خون – مزایایی که عمدتاً از پلی فنول‌ها و اسید استیک موجود در  سرکه و پروبیوتیک‌ها ( باکتری‌های تقویت‌کننده سلامت ) ناشی از فرآیند تخمیر ناشی می‌شود، نویدبخش است.

موسسه سرکه یک انجمن تجاری بین المللی است که نماینده اکثریت تولید کنندگان و بطری سازان سرکه است. شرکت‌های تولیدکننده و/یا بطری‌سازی سرکه واجد شرایط عضویت فعال در موسسه هستند و تامین‌کنندگان کالا یا خدمات صنعت سرکه واجد شرایط عضویت وابسته هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *