دختر بچه ۸ساله کردستان روفرشی طرح فرش ترک ۶متری را در یک هفته بافت

تاثیر دستگاه قالی بافی بر کیفیت فرش و روفرشی طرح فرش ترک رابررسی می کنیم.

دستگاه قالی بافی و نوع آن از مشخصه های یک فرش و روفرشی  با کیفیت است. وسایل زیادی در قالی بافی استفاده می شود. در زیر به بررسی برخی از آنها می پردازیم. اکثر دستگاه های قالی بافی آلمان و بلژیک هستند.

در ایران بیشتر از Vandewile بلژیکی و Schonher آلمانی استفاده می شود. ماشین آلات واندویله و شونهر (دستگاه قالی بافی) جایگاه بالایی در دنیا دارند. آنها از نظر کیفیت اولین هستند، اما تفاوت های زیادی دارند.

آیا دستگاه قالی بافی بلژیکی Vandewile را می شناسید؟

Vandewile یکی از شرکت های شناخته شده و اصیل در تولید ماشین آلات قالی بافی است. شهرت خوب و کیفیت بالا باعث شده تا این برند طرفداران زیادی داشته باشد. HCPX یکی از دستگاه های تولیدی این شرکت است. بافت بسیار خوبی با این دستگاه دارد و قالیچه ها را به زیبایی می بافد.

چیزی شبیه فرش و روفرشی  دستباف. سیستم کامپیوتری ماشین های Vandewile منجر به تولید فرش و روفرشی  با سرعت بالا شده است. این باعث کاهش خطاهای انسان می شود. کامپیوتری بودن این دستگاه به ما این امکان را می دهد که در هر نوع طرحی ببافیم.

ظرافت بافت با hcp بی نظیر است و بسیار چشم نواز است. ما شاهد حداقل ضایعات پارچه در این دستگاه هستیم و هیچ آسیبی در پشت فرش و روفرشی  وجود ندارد. دستگاه قالی بافی Vandewile قیمت بیشتری نسبت به Sch Herr Neer دارد.

به همین دلیل است که فرش و روفرشی  های بافته شده توسط این دستگاه گرانتر از فرش و روفرشی  های بافته شده توسط دستگاه شونهر هستند. کیفیت قالیچه های بافته شده توسط دستگاه خودپرداز «واندویل» بسیار بالاست.

سال ها دوام می آورد و در صورت استفاده از بین نمی رود. فرش و روفرشی  های نخ اکریلیک و فرش و روفرشی  ماشینی وندوایل به دلیل کیفیت و دوام بالا قیمت بیشتری نسبت به محصولات مشابه دارند. اگر به دنبال فرش و روفرشی ی زیبا، براق، بادوام و باکیفیت هستید، خرید فرش و روفرشی  اکریلیک و نخی بایر آلمان را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *