خوراک دام صادقی صنعتی بامزه طلا سبزان بروجن جام

خوراک دام توسط کارخانه های معتبر در سطح کشور تولیدی شود که از جمله شناخته ترین کارخانه ها، خوراک دام صادقی، صنعتی بامزه، طلا سبزان و بروجن جام می باشد. خوراک دام، از جمله مقوله های مهم در تغذیه انواع دام های اهلی می باشد که دامپروران می توانند با خرید آسان خوراک دام و با کیفیت حداکثری به تغذیه دام های خود اهمیت ویژه دهند، که امری مهم در صنعت دامپروری است.

خوراک دام صادقی صنعتی بامزه طلا سبزان بروجن جام

خوراک دام صادقی

یکی از کارخانه های قدیمی در زمینه تولید انواع خوراک دام که به صورت کاملا بهداشتی و بسته بندی شده عرضه می شود کارخانه خوراک دام و طیور صادقی می باشد این مرکز در استان مرکزی و در شهرستان دلیجان می باشد که برای بیش از صد نفر در این زمینه ایجاد شغل کرده است، این کارخانه توسط محمود صادقی اداره می شود که یکی از افراد باتجربه و ماهر در سطح کشور در زمینه ی تولید خوراک دام است.

همان طور که می دانید تغذیه انواع گاو با توجه به نیاز بدن دام متغیر است به عنوان مثال خوراک دام گاو شیری از خوراک دام گاو گوشتی متفاوت می باشد که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم:

برای ایجاد یک تغذیه مناسب هفتگی برای گاوها که به صورت استاندارد باشد یکی از مهمترین عوامل در سلامت و گوشت دهی و شیر دهی این دامها و ایجاد درامد بیشتر برای دامداران است. تغذیه بخش قابل تاملی در دامداری است که می تواند تاثیر بسزایی بر سرعت وزن گرفتن سالم دام است.

نوع تغذیه گاو شیرده متفاوت تر از گاوهای دیگر است زیرا بدون شک تغذیه مناسب، نقش بسزایی در افزایش شیر دام ها دارد پس باید در مواد اولیه خوراک دام گاو شیر ده به این نکته توجه کرد، این نوع خوراک دام باید از درصد پروتئین زیادی برخوردار باشد زیرا پروتئین نقش کلیدی در افزایش شیر دام دارد به طوری که با استفاده از مواد پروتئینی در خوراک دام به مهم دست یافت.

خوراک دام صنعتی بامزه

خوراک دام صنعتی بامزه کارخانه تولید خوراک دام صنعتی بامزه در استان خراسان رضوی و شهرستان تربت جام قرار دارد، این کارخانه نیز یکی از تولید کنندگان معتبر در خوراک دام است که میزان تولید سالانه این شرکت در تمام محصولات تغذیه دامی بیش از ۵۲۰۰۰ تن می باشد ، که پس از خرید توسط شما خریدار گرامی این مجموعه دارای خدمات پس از فروش و پشتوانه ی علمی و کارشناسی برای دامداران عزیز است.

کارخانه دام صنعتی با مزه در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده از که بیش از پنجاه نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند، این کارخانه توسط الیاس رضایی افتتاح و اداره می شود، محصولات تولید این شرکت که شامل خوراک دام گاوی، خوراک دام گوسفندی، خوراک طیور، خوراک جوجه یک روزه، خوراک شترمرغ و غیره می شود که به دلیل کیفیت محصولات علاوه بر توزیع و پخش در بخش داخلی کشور، به بسیاری از کشورهای متقاضی نیز صادر می شود.

خوراک دام طلا سبزان بروجن

خوراک دام طلا سبزان بروجن نیز از جمله با کیفیت ترین خوراک دام مصرفی دام و طیور است است این خوراک دام توسط کارخانه خوراک دام طلا سبزان بروجن در استان چهار محال بختیاری تولید می شود که این مجموعه علاوه بر تولید محصولات خشکی خوراک دامی، اقدام به تولید محصولات محلول و آشامیدنی و برای تغذیه بهتر دام کرده است که در این زمینه می توان گفت یکی از نوآوری های جدید در زمینه تغذیه دام و بخش دامپروری می باشد. ظرفیت تولید خوراک دام طلا سبزان بیش از ۲۱۰۰۰۰ تن در سال است که می توان گفت یک رکورد در بین کارخانه های دیگر است.

از جمله محصولاتی که توسط این کارخانه تولید می شود:

  • کنجاله سویا دامی
  • کنجاله زیتون دامی
  • کنجاله گوجه فرنگی
  • خوراک محلول دامی
  • خوراک دامی ویتامینه

خوراک دام طلایی جام

خوراک دام طلایی جام خوراک دام طلایی جام از جمله انواع دیگر از محصولات شرکت خوراک دام طلایی است این شرکت یکی از کوچک ترین شرکت ها و یا می توان گفت کارگاه های تولیدی محصولات تغذیه دام است و گرچه از نظر ظرفیت تولید و افراد اشتغال به کار، کمتر از دیگر کارخانه ها است، اما کیفیت و مرغوبیت تولیدات این کارخانه باعث شده، در سطح کشور معتبر و شناخته شده باشد، این مجموعه در شهرستان نیشابور قرار دارد و به مدیریت آقای حسینی می باشد.

خوراک دام عادل نیا

خوراک دام عادل نیا نیز یکی دیگر از برندهای مشهور در زمینه تولید خوراک دام است، از جمله مشخصه های اصلی این کارخانه این است که این شرکت علاوه بر تهیه خوراک دام کنجاله ای که اکثرا از تفاله گیاهی و دانه های روغنی و تفاله مواد غذایی کارخانه ای به دست می آید ، اقدام به تولید علوفه ی بسته بندی در حجم های معین کرده است، این علوفه نیز به صورت خوراک دام مصرف می شود که به صورت پرورشی تولید و تکثیر یافته و با روش های توین فراوری و ویتامینه و بسته بندی شده ودر اختیار متقاضیان در سطح باز داخلی و بازارهای بین المللی می شود، شایان ذکر است که این مجموعه در استان اصفهان و در شهرستان نجف آباد قرار دارد و به مدیرت آقای عادل نیا اداره می شود، برای خرید از محصولات این مرکز می توانید با شماره های ثبت شده در سایت فروش این کارخانه اقدام به خرید کنید.

خوراک دام علیان

خوراک دام علیان بازار فروش، خرید و صادرات خوراک دام علیان عمده هم به دلیل تقاضا بالا و محبوبیت آن رو به رونق است، به طوری که این مرکز از تولید و عرضه کنندگان مرغوب ترین انواع خوراک دام علیان در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن، محصولات خود را به دست خریداران برساند. این مرکز به بهداشت و کیفیت محصولات خود چه در امر تولید خوراک دام، چه خوراک دام بسته بندی شده اهمیت زیادی قائل است، این اهمیت، به نوعی باعث اعتماد و دلگرمی در کیفیت محصولات، برای خریدار محترم می شود.

خوراک دام عابد گلستان

اما می توان گفت یکی از بزرگ ترین شرکت ها در تولید خوراک دام در کشور، کارخانه خوراک دام عابد گلستان می باشد، این مجموعه بزرگ ترین شرکت در زمینه تولید خوراک دام حتی در خاورمیانه می باشد که کیفیت محصولات آن شهره جهانی دارد، زیرا بخش زیادی از خوراک دام عابد گلستان به کشورهایی چون عراق، ترکیه، آذربایجان،ارمنستان، افغانستان و روسیه صادر می گردد، خوراک دام عابد گلستان یکی از بهتر نوع خوراک دام برای تغذیه انواع دام و طیور پرورشی است که در این زمینه یعنی در خط تولید خود سعی کرده است از آخرین متد روز دنیا برای تولید خوراک دام استفاده نماید، این کارخانه بزرگ بیش از ۲۰۰ نفر افراد مشغول به کارد دارد و در استان گلستان می باشد، با توجه به این موضوع در ادامه به دلایل کیفیت بالای خوراک دام عابد گلستان می پردازیم:

  • همان طور که در بالا اشاره شده است خوراک دام بر حسب نوع دام متغیر است کارخانه دام عابد گلستان به این نکته توجه ویژه دارد و بر حسب نیاز دام اقدام به تولید انواع خوراک دام ، زیر نظر متخصصان کشاورزی و دامپروری کرده است، به عنوان مثال این مجموعه از دان های پلیت شده ریز برای انواع سنین جوجه چون جوجه یک روزه، دو روزه ، جوجه گوشتی و ‌… در تولید خود استفاده می کند.
  • استفاده از آنزیم آسید آمینه در برخی از خوراک دام خود برای بخشی از دام های مورد نیاز این آنزیم که به هضم بهتر خوراک توسط دام کمک شایانی می کند.
  • از جمله مهم ترین عللی که باعث اعتبار بالای خوراک دام عابد گلستان شده استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت در تولید خوراک دام عابد گلستان است.
  • یکی از موضوعات مهمی که این کارخانه در تولیدات خود به آن اهمیت ویژه می دهد، تغییر خوراک دام و فرمولاسیون ویژه آن در فصول مختلف است، زیرا همان طور که می دانید دام و طیور پرورشی در فصل های مختلف سال به نوع خاصی از تغذیه نیاز دارند.
  • برای جلوگیری از انواع بیماری بین انسان و حیوان رعایت نکات بهداشتی در کارخانه های تولید خوراک دام امری ضروری است، کارخانه خوراک دام عابد گلستان به این موضوع اهمیت ویژه می دهد، به طور که کل کارخانه به صورت روزانه ضدعفونی می شود.

خوراک دام عاشوری

خوراک دام عاشوری امروزه پیشرفت، عرصه پرورش انواع دام و به دنبال آن ملزومات مورد نیاز در این عرصه باعث شده، نیاز به تجدید نظر در خوراک متناسب با کیفیت جهانی و استاندارد، تولید کنندگان را به تولید با کیفیت‌تر و انبوه‌تر این محصولات وا دارد.از این رو، این مرکز به عنوان بازار فروش و این مرکز خوراک دام عاشوری به عنوان بهترین مرکز در جیرفت همواره در تلاش است با عرضه آن‌ها با بهترین خلاقیت و نوآوری ممکن در تولید و هم چنین از معتبر ترین برندها، رضایت مشتری را جلب نماید.

بازار عرضه و تامین خوراک گوساله نیز با توجه بهداشتی بودن و بسته بندی مناسب آن از رونق و فروش خوبی برخوردار است اما باید در نظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت محصولات خود را از هر نظر با محصول دیگری برابر نمی داند و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود؛ این مرکز با عرضه خوراک دام به صورت عمده و قیمت ترخیص کاری پایین در سراسر کشور به صورت مستقیم و با حذف دلالان بازار و واسطه ها سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران محترم است.

خوراک دام عطار

خوراک دام عطار از جمله مواد لازم برای تغذیه مناسب دام می باشد، این خوراک در مراکز دامداری ها و پرورش طیور مورد استفاده قرا می گیرد، خوراک دام انواع مختلف دارد که با توجه به نوع دام و تغذیه‌ی مورد نیاز دام، می تواند متغیر باشد، از این رو با توجه به نیاز بازار داخلی، این مجموعه قیمت فروش بهترین خوراک دام عطار را بسیار مناسب تر از سطح بازار در اختیار خریداران محترم قرار داده است.

خوراک دام علیق

خوراک دام علیق همان طور که می دانید تغذیه دام در صنایع پرورش دام از اهمیت ویژه برخوردار است از این رو باید عوامل موثر بر کیفیت خوراک دام از هر نظر سنجیده شود که در ادامه به نکات طلایی در هنگام خرید خوراک دام علیق می پردازیم :

خوراک دام علیق به صورت علوفه ای و فراوری شده در اختیار مراکز پرورش دام قرار می گیرد، خوراک علوفه ای باید کاملا تازه و بدون هیچ مواد نگه دارنده باشد، نوع بسته بندی و ذخیره سازی آن نیز امر بسیار مهم می باشد که ماندگاری آن را بالا می برد.

در خوراک دام علیق کنجاله ای، از مواد طبیعی برای تولید آن استفاده می شود، از جمله کنجاله سویا و لوبیا، این مواد از لحاظ تغذیه ای ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و اغلب مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز دام را برای گوشت دهی و شیردهی دام، تامین می کند. یکی از ویژگی های مثبت خوراک گاو شیری که از عوامل موثر در کیفیت آن است، تولید آن در مراکز معتبر است که باعث اطمینان خاطر در استفاده از آن می شود، زیرا مصرف خوراک دام بی کیفیت که به صورت غیر بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه نامرغوب تولید شده باشد، می تواند باعث ایجاد انواع بیماری در دام شود.

خوراک دام دانه های غرب

خوراک دام دانه های غرب به جهت مرغوبیت همواره نورد تاکید کارشناسان دامپروری نمی باشد. از این رو دامپروران به این نوع خوراک در تغذیه دام و طیور خود استفاده ی زیادی دارند. به دلیل اهمیت تغذیه دام با خوراک دام طیور و هم چنین فواید بیشمار آن، این مرکز در تلاش است به عنوان کارخانه عرضه خوراک دام طیور، و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه و به صورت عمده و خرده و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم، عرضه نماید.

کارخانه خوراک دام آذربایجان غربی

کارخانه خوراک دام آذربایجان غربی کارخانه خوراک دام آذربایجان غربی یکی از شناخته ترین مراکز در خط تولید خوراک دام در شمال غرب کشور می باشد.این مرکز یکی از مراکز فروش فوق العاده انواع خوراک دام در سراسر کشور، با بهترین کیفیت می باشد. یکی از اصلی ترین مقوله در امر سفارش خوراک دام بدون شک کیفیت محصول می باشد که این امر در تغذیه دام دو چندان می شود زیرا سلامت دام و تولید تغذیه دام موضوع گسترده ای است که عمدتاً روشهای تولید، آماده سازی و نگهداری آن را به منظور حفظ کیفیت مرغوبیت آنها مورد بحث و بررسی قرار دهد.

این مرکز سعی دارد با استفاده از بهترین روش ها در امر تولید و عرضه، به این امر توجه ویژه ای کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رده صادر کنندگان نمونه خوراک دام، رضایت حداکثری مشتری را نیز جلب کند. این بازرگانی با هدف پخش خوراک دام گاوی با حذف واسطه ها و دلالان بازار سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *