تولید داروی ضد پیری با گندم

بدیهی است که برای داشتن دام مرغوب و گوشتی به تغذیه سالم و مقوی نیاز می باشد و به عبارت ساده تر مهم است که دام ها در دامداری ها از چه چیزی تغذیه می نمایند، گندم و محصولات جانبی آنها چون کاه یکی از مناسب ترین تغذیه برای دام می باشد که آراد برندینگ در ادامه به توضیحاتی در این خصوص خواهد پرداخت.

همانطور که می دانید گندم از جمله غلاتی است که حظور پر رنگی در سفره های ما دارد و با داشتن خواص بالا نیاز روزانه ما به مواد مغذی چون کربوهیدارت را برطرف می نماید و دقیقا می توان گفت که دام ها نیز با استفاده از گندم تمامی خواص آن را جذب کرده و از آن استفاده می نمایند از این رو دامداران به خرید گندم دوروم برای دام های خود می پردازند.

در مصارف انسانی از گندم دوروم شیراز در تولید نان، ماکارانی، انواع رشته و غیره استفاده می نمایند و در مصارف مختلف دیگری نیز استفاده می شود که از جمله آن ها در تولید خوراک دام و طیور می توان اشاره نمود.

این محصولات دارای قیمت متغیر و متفاوتی می باشد که می توانید برای استعلام قیمت گندم دوروم به نرخ روز با مشاورین فروش ما در مجموعه تماس حاصل نمایید و در صورت تمایل به سفارش این محصول بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *