استفاده از زیتون شیشه ای به عنوان داروی بیهوشی در انگلستان

تفاوت بسیار کمی بین زیتون شیشه ای و روغن زیتون وجود دارد.

استفاده بستگی به رسانه دارد. می توانید از روغن زیتون در آشپزی خود استفاده کنید یا چند عدد زیتون به سالاد عصرانه خود اضافه کنید.

اما اگر به دنبال روغن هستید، روغن زیتون فوق بکر را توصیه می کنیم که بیشتر پلی فنول های آن دست نخورده است. روغن زیتون فرابکر که به آن روغن زیتون سرد فشرده نیز می گویند، در دمای کنترل شده از زیتون استخراج می شود.

گرما حداقل است، به همین دلیل است که روغن بیشتر طعم و مواد مغذی خود را حفظ می کند. روغن های ارگانیک روغن هایی هستند که بدون استفاده از مواد شیمیایی استخراج می شوند اکثر شرکت‌ها از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می‌کنند، بنابراین توصیه می‌کنیم به سراغ روغن زیتون بکر بروید.

و اگر به دنبال روغن زیتون وارداتی هستید (مخصوصاً از چین)، لطفا مراقب باشید.

برخی از روغن‌های زیتون وارداتی که ترکیبی از روغن سویا یا روغن کانولا هستند، مشکلاتی وجود دارد که ممکن است فواید لازم را برای شما به همراه نداشته باشد.

انواع مختلفی از زیتون وجود دارد زیتون شکم پر، زیتون رسیده سیاه، زیتون سبز اسپانیایی، زیتون ملکه و زیتون طبیعی و چاشنی شده.

گنجاندن مرغوبیت زیتون در رژیم غذایی بسیار ساده است می توانید به سادگی غذای خود را با استفاده از روغن زیتون (فرا بکر) بپزید. یا زیتون را به غذای خود اضافه کنید.

زیتون می تواند حاوی مقادیر زیادی سدیم باشد از این رو آنها ممکن است ایده خوبی نباشد. آنها را در حد مجاز مصرف کنید. خوردن 5 تا 6 زیتون در روز یک هدف هوشمندانه خواهد بود. اگر مشکل فشار خون دارید، لطفا از مصرف زیتون دوری کنید و با پزشک خود مشورت کنید.
زیتون ممکن است با داروهای قند خون و فشار خون تداخل داشته باشد. اگر از آن داروها استفاده می کنید، لطفاً قبل از مصرف زیتون با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *