گردو خشک با پوستی که موجب افزایش قد 10 سانتیمتری در یک هفته می شود

ممکن است باعث تغییر در DNA سلولی شود طبق مطالعه ای که در مجله سم شناسی و فارماکولوژی کاربردی منتشر شده است، جوگلون موجود در گردو خشک با پوست ممکن است بر فیبروبلاست ها (سلول هایی که پروتئین های کلاژن تولید می کنند) تأثیر منفی بگذارد. مطالعات فقط در مورد جوندگان انجام شد.

این ترکیب ممکن است سطح p53 (نوعی پروتئین پوست) را کاهش دهد و به DNA سلول آسیب برساند. با این حال، هیچ تحقیق مشخصی در این زمینه وجود ندارد.ممکن است باعث بیماری التهابی اسب شود.
عصاره گردو سیاه برای اسب سمی بود.

باعث ایجاد یک بیماری التهابی به نام لامینیت اسب شد. این عارضه باعث تجمع گلبول های سفید خون در سم اسب می شود که منجر به درد و لنگش می شود. شرایط التهابی مشابهی هنوز در انسان مشاهده نشده است.

گردو

ممکن است باعث کمبود آهن شود گردو سیاه حاوی فیتات است. اینها تأثیر زیادی بر توانایی بدن در جذب آهن دارند. مصرف گردو در صورت کمبود آهن ممکن است منجر به کمبود آهن شود.

ممکن است باعث آسیب کبد شود مصرف بیش از حد گردو سیاه ممکن است به کلیه ها آسیب برساند (27). جوگلون موجود در گردو ممکن است نقشی در این زمینه ایفا کند، اگرچه تحقیقات نامشخص است.

ممکن است مایعات بدن را خشک کند گردو سیاه ممکن است مایعات بدن مانند مخاط را خشک کند. آنها همچنین ممکن است باعث کم آبی بدن در طول بیماری شوند. با این حال، تحقیقات در این زمینه محدود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *