کوهنوردی با جو پرک کیلویی جان همنورد خود را نجات داد

دانه های جو، علف، کاه، پوسته، سبوس، جو پرک کیلویی و پودر ریز غنی از 30 ماده تشکیل دهنده و ساختار غذایی برای شکست دادن بیماری های مزمن در طول مهاجرت انسان هستند، به ویژه مکانیسم های مولکولی شش ماده کاربردی علف جو (GABA، فلاونوئیدها، SOD، K-Ca، ویتامین ها و تریپتوفان) و غلات ( β-گلوکان ها، پلی فنول ها، آرابینوکسیلان، فیتواسترول ها، توکل ها و نشاسته مقاوم) با بیش از 20 بیماری مزمن مبارزه می کنند.

این نتایج نشان می دهد که جو نقش مهمی در یک رژیم غذایی سالم و در ارتقاء هوش اولیه انسان ایفا می کند. به طور خاص، اثرات سالم اجزای عملکردی دانه جو و علف نتیجه تکامل طولانی مدت انسان‌های اولیه (میوه‌ها/سبزیجات و برگ‌های غنی از پلی‌فنل‌ها، K-Ca و ویتامین)، نئاندرتال‌ها (قارچ‌ها و آجیل‌های غنی هستند).

در پلی ساکاریدها، فیتواسترول‌ها و اسیدهای لینولئیک) و هومو ساپینس (علف‌ها و دانه‌های غنی از GABA، آنزیم‌ها و نشاسته مقاوم) که با انسان‌های امروزی مرتبط هستند که منشا آن‌ها از زادگاه انسان‌های آفریقایی هستند .با هومینین شناختی، به ویژه پس از آمیختگی بین هومو ساپینس و نئاندرتال ها که در خاورمیانه اتفاق افتاد.

جو

مسیر مهاجرت از آفریقا به آسیا و سپس به اوراسیا اساساً با منشأ و گسترش جو و مسیر اهلی‌سازی آن مطابقت دارد که به طور غیرمستقیم از جو در برابر استرس (خشکسالی، سرما و نمک) غنی شده با ترکیبات کاربردی از بیماری‌های مزمن از دوران باستان حمایت می‌کند.

انسان تا انسان مدرن هلال حاصلخیز منطقه متمرکز جو وحشی و منطقه پراکنش تمدن بابل باستان و تمدن مصر باستان است که در این میان اورشلیم مکان مقدس یهودیت، مسیحیت و اسلام است. این نتایج به طور غیرمستقیم از این سهم بزرگ جو برای ترویج تمدن جهانی حمایت می کند.

کمبود مواد غذایی و مبارزات بقای ناشی از تغییرات آب و هوایی، علل تکامل اولیه انسان مرتبط با GABA در علف جو بود که به شدت تحت شرایط شدید محیطی از آفریقا تا آسیا و بعداً به اوراسیا افزایش یافت، به ویژه GABA در رژیم‌های غذایی متناسب با شرایط محیطی، هوش را بهبود بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *