کالای خواب مازندران که موجب بهبود خواب در افراد افسرده می شود

اگر به دنبال کالای خواب مازندران برای کودک خود هستید، ما در Maxcolchon می توانیم به شما کمک کنیم. در کاتالوگ ما می‌توانید چارچوب‌های تخت و پایه‌های روکش‌دار بدون پایه‌ای که مستقیماً روی زمین برای کودکان کوچک‌تر قرار دارند، پیدا کنید.

اما اگر کودک کمی بزرگتر است و از قبل توانایی حرکت به تنهایی را دارد (مثلاً در 3 یا 4 سالگی)، می توانیم از یک کاناپه ثابت بدون پا برای تخت او استفاده کنیم. برای این کار در کاتالوگ ما مدل های مبل کم ارتفاعی مانند مبل ثابت 15 سانتی متری که ارتفاع آن بدون پایه 15 سانتی متر است موجود است.

تا آنجا که به تشک مربوط می شود، ما در Maxcolchon تشک مخصوص بچه ها را داریم. این یک تشک برای کودکان است که از رشد آنها در هر مرحله محافظت می کند و تک تک نیازهایی را که کودک ممکن است در طول استراحت داشته باشد در نظر می گیرد: استحکام متوسط ​​تا بالا، بالشتک کاملاً متناسب با بدن آنها، ویسکوالاستیک منافذ باز و فناوری. برای جلوگیری از جهش سلولی باکتری ها و تکثیر میکروارگانیسم ها در داخل تشک.

این تشک به همراه مناسب ترین پایه برای کوچولوی شما ممکن است بهترین ایده برای ایجاد یک تخت مونته سوری باشد. به کاتالوگ ما نگاهی بیندازید و در صورت داشتن هرگونه سوال از ما دریغ نکنید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم!

نقش بزرگسالان در این روش، نقش تماشاگر و راهنما، تشویق کودک به تلاش و اجازه دادن به عمل او برای افزایش اعتماد به نفس و انضباط نفس اوست.

در این چارچوب، این روش انطباق اشیاء روزمره با زندگی کوچولوها و توسعه آنها را در همه زمان ها دنبال می کند. در میان آنها، تخت.

به همین دلیل، تخت مونته سوری پایین‌تر است، که به تشک اجازه می‌دهد نزدیک‌تر به زمین قرار گیرد و در مقایسه با تخت‌های معمولی مزایای متعددی را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *