کارتریج رنگی کاننی که در ساخت هواپیمای جنگی به کار می رود

کارتریج رنگی کانن جایگزین Kyocera سری 5140، کارتریج های رنگی رمان سری HP CF360X بهترین انتخاب ها برای چاپ در بخش آموزش هستند.

کارتریج های جامبو G&G می توانند بازدهی تا 5 برابر بیشتر از کارتریج های با بازده استاندارد داشته باشند و هزینه رقابتی تری برای هر صفحه ارائه دهند.

پرینت های واضح، رنگارنگ، تیز و واضح در تمام اسناد چاپی از جمله گواهینامه های افتخار کودکان، کارت های تصویر رنگارنگ، اوراق آزمایشی و فعالیت های برش کاغذ.

بسیاری از مواد مصرفی نامرغوب، تقلبی و تقلبی در بازارهای لوازم تصویربرداری توزیع می شوند که برای فریب مشتریان طراحی شده اند. این امر بر دانش‌آموزانی نیز تأثیر می‌گذارد که در نهایت با رنگ‌های رگه‌دار و لکه‌دار در صفحه مواجه می‌شوند در حالی که سموم ناسالم و مضر ناشی از مواد شیمیایی را تجربه می‌کنند.

کارتریج

چاپ زنده و رنگارنگ در هر رسانه. رنگ تاثیر بسزایی بر انگیزه و عملکرد دانش آموزان در کلاس، حفظ تمرکز و حفظ اطلاعات دارد.

G&G از درام‌های OPC وارداتی و پیشرفته با قابلیت مقاوم در برابر اصطکاک بالا استفاده می‌کند تا مطمئن شود عملکرد رنگ از اولین چاپ تا آخرین چاپ ثابت و ثابت است. G&G همچنین آزمایش‌های ثابت متعددی را در انواع اسناد چاپی انجام داده است تا چاپ‌های واضح، رنگارنگ، شفاف و واضح را برای دانش‌آموزان تضمین کند.

افزایش کارایی از کلاس به اتاق کارمند. معلمان باید مطالب آموزشی زیادی را چاپ کنند تا کلاس هایشان جالب تر و آموزنده تر شود. این به دانش آموزان کمک می کند تا دانش جدید را نیز جذب کنند.

راه حل بازتولید شده G&G در محدوده JUMBO برای کسانی که درگیر آموزش هستند ایده آل است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *