پودر نوره کیلویی كه موجب طلاق دو زوج كرماني شد

اگر موهای بدن ضخیم تر یا فراوان تری دارید و ترجیح می دهید عریان باشید، روش های سنتی با پودر نوره کیلویی ممکن است مناسب باشد.

ممکن است فقط به دلیل ژنتیک موهای بدنتان برجسته تر باشد. و این شامل برخی شرایط مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، بیماری کوشینگ یا برخی سرطان‌ها می‌شود. این تغییرات هورمونی ممکن است باعث ایجاد موهای زائد در بدن شود که ممکن است تیره تر یا ضخیم تر باشد.

برای زمانی که آن تیغ سست آن را نمی برید موهای بدن یک چیز عادی است. روی همه بدن هست ما آن را در همه جا رشد می کنیم، از ابروها گرفته تا انگشتان بزرگ پا. و چه بخواهید آن را نگه دارید یا آن را حذف کنید، همه چیز به اولویت شما بستگی دارد، نه شخص دیگری.

همچنین ممکن است برداشتن موهای ضخیم‌تر بدن سخت‌تر باشد یا به نظر می‌رسد که با سرعت رعد و برق دوباره رشد می‌کنند، بنابراین توصیه‌های استاندارد به آن اندازه موثر نیستند. البته این بدان معنا نیست که باید مقدار زیادی پول نقد در سالن اپیلاسیون خرج کنید یا از درمان‌های گران‌تر استفاده کنید.

ابزارها و راه حل های DIY هنوز کار می کنند. شما فقط به نکات ما در مورد چگونگی از بین بردن موهای ناخواسته در خلوت حمام خود نیاز دارید.

بهترین روش ها برای اهداف حذف موهای زائد صرف نظر از اینکه چه قسمتی از بدن را از پشم پاک می کنید، باید چند مرحله مهم را دنبال کنید.

شما همیشه می خواهید با یک تخته سنگ تازه کار کنید. در حمام یا حمام از صابون استفاده کنید تا هر گونه باکتری یا جرمی که می‌تواند باعث فولیکولیت یا سایر برآمدگی‌های تحریک‌کننده شود، از بین ببرد.

لایه برداری به از بین بردن سلول های مرده پوست که در اطراف فولیکول ها انباشته شده اند کمک می کند تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را از بین ببرید.

برای اینکه تحریک را به حداقل برسانید، قبل از اصلاح، اپیلاسیون یا استفاده از مواد موبر از لایه بردارهای شیمیایی اجتناب کنید. به لوفاها و دستکش های تمیز یا حتی یک اسکراب ملایم بدن بچسبید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *