پسری با استفاده از آلوئه ورا بزرگ توانست دل درد خواهرش را درمان کند

فواید آلوئه ورا بزرگ برای سلامت پوست اغلب به سرعت دیده می شود. در بسیاری از مطالعات ذکر شده در این مقاله، مشکلات پوستی تقریباً بلافاصله پس از استفاده بهبود یافتند.

فواید آن در سلامت روده معمولاً ظرف چند روز پس از استفاده مشاهده می شود و اثرات ملین و آرام بخش آن بسیار سریعتر است.
بر اساس نتایج مطالعات علمی، آب آلوئه ورا چیزی بیش از یک مد رسانه های اجتماعی است و مصرف آن می تواند فواید زیادی داشته باشد، اما این عیب را دارد که بسیار گران است.

ما هرگز توصیه نمی کنیم که با مدهای رسانه های اجتماعی شیفته شوید، اما در مورد آب آلوئه ورا، ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

چگونه مرطوب کننده درست کنیم. جایگزین دیگر تبدیل آن به یک مرطوب کننده برای مصارف آرایشی است که علاوه بر کاربردهای دارویی، مدت زمان آن را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، اما فقط برای استفاده روی پوست، نه برای مصرف. برای این کار باید دو پایه یا مخلوط درست کنیم.

یکی از آنها چربی است که بر پایه روغن زیتون، کره کاکائو است که در بخش ارگانیک سوپرمارکت ها و تا حدودی روغن آفتابگردان می توانیم پیدا کنیم. دیگری آبکی، با ژل آلوئه ورا، چند گرم گلیسیرین و آب.

هر دو پایه را به آرامی در یک حمام آب گرم می کنند ، بدون اینکه به جوش بیایند، و آنها را می زنیم تا مخلوط یکدست شود. پس از یکدست شدن، آنها را در یک ظرف مخلوط می کنیم و موم زنبور عسل را که در گیاهان دارویی فروخته می شود، اضافه می کنیم تا سفتی و پایداری داشته باشد.

مخلوط نهایی را در حالت گرم همگن می کنیم و بین شیشه های لوازم آرایشی پخش می کنیم و می گذاریم داخل یخچال خنک شود. بعد از سرد شدن خامه می توانیم ویتامین E را اضافه کرده و با چوب یا قاشق خوب مخلوط کنیم. در اینجا می توانید دستور پخت را با جزئیات بیشتری دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *