نصب روشویی سنگی ساده ای که موجب طلاق دو زوج شد

وقتی حمام برای نوسازی گریه می کند، واقعاً همینطور است. دیگر نباید وانمود کنید که چکه بر شما تأثیر نمی گذارد یا اینکه وان حمام می تواند چند سال دیگر دوام بیاورد. یک نفس عمیق بکشید، به دنبال یک تیم خوب بگردید و با روندهای جدیدی که کارلا روتاچه، طراح داخلی و کارشناس نوسازی ، به ما گفته است، زندگی دیگری به آن ببخشید.

سنگ مرمرروی کف، دیوارها و روشویی سنگی ساده بازگشتی قوی داشته است. به گفته Carla Rotaeche ، هنجار این است که آن را فقط در مناطق مرطوب قرار دهید.

اگر کل فضا را بپوشانید، در خطر تبدیل حمام به مقبره هستید. ارزان نیست و بیش از همه در نسخه های سیاه و سفید خود به تنهایی یا با هم، زرد و صورتی استفاده می شود.

سنگ مرمر، چوب یا سنگ تقلیدی: بسیار خوب کار می کنند و برای بودجه های متوسط ​​توصیه می شوند. یکی از محصولاتی که چشم انداز را متحول کرده است ، نئولیت است، یک سنگ متخلخل بسیار مقاوم که با موفقیت سنگ مرمر و سنگ را با قیمتی مقرون به صرفه تر تقلید می کند.

کاشی هیدرولیک برای روشویی دو نوع وجود دارد دست ساز که برای کهنگی مناسب نیاز به درمان و مراقبت ویژه دارد (کاشی هیدرولیک بسیار متخلخل است و آب روی آن تأثیر می گذارد) یا چینی بسیار کاربردی تر که از طرح های سنتی کپی می کنند و خیره کننده هستند.

مش کاشی شش ضلعی: گزینه دیگری است که کارلا روتاچه برای آن به شدت شرط بندی می کند و بازی زیادی می دهد. یکی از مزایای آن این است که می توان آن را تا کف دوش گسترش داد که یکی از جدیدترین ترندهای دکوراسیون است که در آن هیچ مرزی بین دوش و بقیه حمام وجود ندارد. نکته مهم در این مورد این است که کف دوش را به صورت شیب دار بسازیم تا قسمت دیگر را سیل نکند. قرار دادن درب یا عدم آن بستگی به اندازه دوش دارد.

در توالت و روشویی مهمان که می تواند با چوب، مرمر همزیستی داشته باشد یا به تنهایی آن را تزئین کند ، همه برجستگی را دارد. در مورد حمام برای استفاده روزانه، باید ترس خود را از دست بدهید، زیرا مجموعه های خوبی از وینیل ها وجود دارند که پوسته نمی شوند یا کاغذهای با کیفیت خوب هستند که نتایج عالی می دهند. در مورد چاپ ها، هندسی، طبیعت و آمازون غالب است، اگرچه دومی در حال حاضر محبوب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *