فروشگاه مکمل ویژه مفصل ساز اسب دکتر هورس

مکمل مفصل ساز اسب: برای بهتر تمرین کردن و دویدن اسب  مواد انرژی زایی در غذای اسب ها ریخته می شود . هر چه کیفیت این مکمل ها بهتر باشد اسب قوی و چابک خواهد بود و مفصل های پر قدرتی دارد .

فروش مکمل اسب: 

انواع مکمل های ویژه مفصل ساز اسب دکتر هورس در بازار موجود می باشند و تربیت کنندگان اسب از این برند معتبر استفاده می کنند .

مکمل اسب دکتر هورس از ترکیب چندین مواد با هم درست می شود که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند .

فروشگاه مکمل ویژه مفصل ساز اسب دکتر هورس

لزوم مصرف انواع مکمل در تغذیه اسب

لزوم مصرف انواع مکمل در تغذیه اسب

لزوم مصرف انواع مکمل در تغذیه اسب :  

میزان مصرف تغذیه علوفه اسب، نسبت به مواد دیگر بیشتر باشد . مکمل هایی که به اسب داده می شود در وعده های کم و چهار بار در روز انجام شود . خوردن آب مناسب در وعده های مختلف برای سلامت اسب مفید می باشد . بلافاصله پس از غذا خوردن اسب از آن کار نکشید و این نکته را مد نظر داشته باشید که مدت زمانی را برای هضم شدن غذای درون معده زمان بدهید. به میزان فعالیت به اسب مکمل غذایی داده شود اگر فعالیت سنگین داشت وعده بیشتر و اگر فعالیت کمتر داشت به همان میزان از مقدار علوفه و مکمل که داده می شود کم کرد . رژیم غذایی اسب نباید به یک باره اعمال شود بلکه با روش های درست و صحیح در مدت زمان مناسب اعمال شود . به دلیل داشتن فیبر بالا از چغندر قند در تغذیه اسب استفاده شود .

علوفه هایی مانند شبدر ها – یونجه و اسپرس بهترین وبالاترین خوراک برای اسب ها می باشند. ذرت – یولاف و دان مرغ برای تولید انرژی بیشتر در اسب ها، به آن ها داده می شود. چغندر قند و نیشکر به دلیل روان کنندگی در فصول سرد سال بیشتر استفاده می شود .از سیب زمینی و هویج در تغذیه اسب ها استفاده می شود .

انواع مکمل اسب :

مکمل گیاهی مورد استفاده برای تغذیه اسب ها : کنجاله سویا – بادام زمینی – تخم پنبه و تخمه آفتاب گردان می باشند .

مکمل دامی مورد استفاده برای اسب ها : پودر گوشت و استخوان – پودر آب پنیر و کشک – پودر ماهی – شیر کم چرب و … می باشند .

 ضایعات و اضافات محصولات کشاورزی که به صورت مکمل مورد استفاده قرار می گیرد : تفاله نیشکر – تفاله چغندر قند – سبوس های برنج و گندم و… 

فروش عمده مکمل کامل مفصل ساز اسب

فروش عمده مکمل کامل مفصل ساز اسب


فروش عمده مکمل کامل مفصل ساز اسب : فروشگاه های آنلاین انواع مکمل های اسب دکتر هورس را با قیمت ها و کیفیت های متفاوت به فروش می رسانند . همچنین از مراکز معتبر تهیه غذای دام می توان این محصول را تهیه کرد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *