خوردن گردو در بازار مراغه موجب افزایش هوش می شود

گردو در بازار مراغه سرشار از آنتی اکسیدان و ضد آسیب است که باعث آسیب دیدگی و جلوگیری از بیماری می شود.

ترانسیت روده ای را حرکت می کنند. گردو یکی از آجیل هایی است که بیشترین میزان فیبر را دارد. این به تنظیم ترانزیت روده ، جلوگیری از یبوست و کنترل وزن بدن کمک می کند.

فواید میکروبی زیادی برای معده و روده بزرگ دارد که از التهاب در روده ها جلوگیری می کند. همچنین تولید پری بیوتیک و اسید بوتیریک را افزایش می دهد.

سلامت عضلات، استخوان و پوست را بهبود می بخشند. خوردن آجیل باعث افزایش سطح توده استخوانی، تقویت استخوان ها و جلوگیری از ضعیف و شکننده شدن آنها می شود. برای افرادی که فعالیت های ورزشی انجام می دهند ایده آل است ، زیرا دارای مس و پتاسیم هستند که ماهیچه ها را بازسازی می کنند.

آنها همچنین دارای ویتامین E هستند که رطوبت را به درم باز می گرداند ، جذب کلاژن را بهبود می بخشد و از چین و چروک جلوگیری می کند.

باروری مردان را تقویت می کنند. یکی از شناخته شده ترین فواید این آجیل این است که باروری مردان را تقویت می کند. آنها دارای امگا 3 و روغن های چرب هستند که باعث افزایش تعداد اسپرم می شود . به همین ترتیب، نشاط و تحرک مردان را در طول عمل جنسی بهبود می بخشند.

آنها به کنترل وزن بدن کمک می کنند. گردو دارای محتوای تریپتوفان بالایی است که جذب مواد مغذی در معده را بهبود می بخشد. از طرفی گردو اگرچه چربی بالایی دارد، اما برای کاهش وزن بدن، سطح کلسترول بد و افزایش غلظت کلسترول خوب در خون ایده آل است. اشتها را کاهش می دهند و احساس سیری ایجاد می کنند.

در اسپانیا، مطالعه ای در مورد مصرف آجیل در بیماران مبتلا به بیماری های مختلف انجام شد. در بیماران چاق بهبودی بین 45 تا 55 درصد پس از مصرف آجیل مشاهده می شود، زیرا این آجیل کلسترول خون را کنترل می کند و چربی بدن را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *