خوراک دام کابیله کیمیا دانه گرگان دشت گلچین سبزوار

خوراک دام کابیله متشکل از مواد غذایی مختلف می باشد که وجود آنها برای رشد و پرورش و همچنین سلامت بیشتر دام ها کاملا ضروری می باشد. امروزه فروش عمده خوراک دام کابیله با مناسب ترین قیمت به شکل بسته بندی شده با ضمانت مرغوبیت بالا از طریق روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می پذیرد، همواره عمده بودن محصولات سبب می‌شود که قیمت فروش خوراک دام کاهش پیدا کند.

خوراک دام کابیله کیمیا دانه گرگان دشت گلچین سبزوار

خوراک دام کابیله

پرورش دادن دام های سبک یا سنگین به تهیه کردن مواد غذایی لازم برای رشد این حیوانات زنده نیاز دارد و این مواد غذایی دارای انوع مختلفی هستند که یکی از آن ها علوفه های خشک و تر می باشند که حیوانات اهلی به طور طبیعی به استفاده از آن ها علاقه نشان می دهند.

اما استفاده تنها از علوفه برای این حیوانات اصلا کافی نیست و نمی تواند تمامی نیاز های بدن آن ها را تامین کند و موجب رشد کامل آن ها شود، در نتیجه از یک نوع مکمل غذایی سالم و مقوی در کنار این غذاها استفاده می شود که خوراک دامی نام دارد.

خوراک دام کابیله محصولی است که در تولید آن از انواع مواد غذایی به ویژه پروتئین های مختلف استفاده می شود تا میزان کالری یا انرژی موجود در آن به حداکثر برسد و موجب رشد بیشتر حیوانات گردد، به همین دلیل هم آن را بیشتر به نام خوراک دام گوشتی می شناسند و برای این حیوانات استفاده می کنند.

خوراک دام کیمیا دانه

خوراک دام کیمیا دانه در تولید خوراک دام کیمیا دانه از فیبر خیلی کمتری استفاده می شود تا هم غذا زود هضم باشد و سریع تر دفع گردد و هم مصرف آن موجب پر شدن معده حیوانات نشود و در نتیجه حجم تغذیه روزانه آن ها بالاتر برود و بتوانند غذای خیلی بیشتری را مورد استفاده قرار دهند.

البته در مواردی که نیاز به خوراک دام شیری باشد هم می توان از خوراک دام استفاده کرد، اما مقدار استفاده از این محصول به میزان شیردهی روزانه حیوانات بستگی دارد، چون ممکن است باعث شود بدن آن ها چربی بیاورد و در نتیجه از حجم شیر آن ها کاسته شود و اثر منفی داشته باشد.

این ماده غذایی به صورت ذرات کوچک، یک شکل و یک اندازه ای تولید می شود و می توان آن را به راحتی با سایر غذاهای مورد استفاده دام ترکیب کرد و به آن ها خوراند و چون طعم خوبی برای حیوانات دارد آن ها را به خوردن بیشتر ترغیب می کند.

خوراک دام گرگان دشت

شاید برای شما عزیزانی که به پرورش دام می پردازید و قصد استفاده از خوراک دام گرگان رشت را دارید این سوال مطرح شود که مواد تشکیل دهنده این نوع خوراک دام چه چیز هایی هستند؟ با توجه به اهمیت این موضوع ما در ادامه این مطلب به بیان توضیحات مختصری در این خصوص می پردازیم:

خوراک دام گوسفندی یا گاوی در اصل ترکیبی است از انواع و اقسام مواد پروتئینی مانند کنجاله سویا و انواع غلات مانند جو، ذرت و سبوس گندم که حاوی املاح و ویتامین های متعددی هستند. در ضمن در تهیه کردن این محصول از انواع روغن ها و چربی های سالم گیاهی یا حیوانی هم استفاده می شود، اما عمده پروتئین مورد نیاز بدن حیوانات را با استفاده از پنبه دانه و کلزا تامین می نمایند که به صورت پودری به ترکیبات این محصول اضافه می گردند.

از چند نوع نمک که شامل سنگ نمک و نمک های کارخانه ای هستند نیز در این محصول استفاده می گردد، چون بدن این حیوانات به نمک برای سلامتی و جلوگیری از بسیاری از نارسایی ها و بیماری ها نیاز دارد. در ضمن از مکمل های ویتامینه مختلفی هم در این محصول استفاده می گردد تا حیوانات دچار کمبود ویتامین نشوند.

به همین دلیل است که وقتی حیوانی با روش های مدرن و صنعتی و خوراک مناسب پرورش داده می شود، سرعت رشد کردن آن به حداکثر می رسد و اندام حیوان خیلی بیشتر و بهتر رشد می کنند.

خوراک دام گلچین سبزوار

خوراک دام گلچین سبزوار بهترین و مناسب ترین خوراک دام که فقط برای ذبح کردن و تولید گوشت پرورش داده می شود و نیاز به رشد حداکثری دارد یک خوراک صد در صد کامل، مقوی، انرژی زا و در عین حال خوش خوراک و زود هضم است که حیوانات را به خوردن بیشتر در طی روز تشویق کند.

بر این اساس ما می توانیم استفاده کردن از خوراک دام گلچین سبزوار را به شما پیشنهاد کنیم، چون این محصولات شامل انواع و اقسام مواد غذایی سالم و طبیعی مورد نیاز حیوانات در داخل خودشان هستند و به صورت پلت شده و کم حجم تولید می شوند، به همین دلیل استفاده از آن ها راحت است.

خوراک دام گهردانه شرق

با استفاده از خوراک دام های درجه یک در کنار علوفه روزانه، شما در مدت زمان کمی با رشد حداکثری دام خود مواجه می شوید و این موضوع موجب درآمد زایی بیشتر شما می گردد.

در ضمن از آنجایی که این نوع خوراک تمامی نیاز های بدن حیوانات را به ویتامین و پروتئین تامین می کند جلوی ضعف، سستی و بیماری آن ها را هم می گیرد و در نتیجه به زاد و ولد بیشتر آن ها منجر می شود، که نتیجه آن باز هم کسب درآمد بیشتر برای شما است. پس با صرف کردن هزینه برای خرید خوراک دام گهردانه شرق می توانید بعد ها به سود قابل توجهی دست یابید.

خوراک دام لوشان

خوراک دام لوشان جیره غذایی دام دارای اصول خاصی است که در تهیه آن باید در نظر گرفته شود تا نتیجه لازم را برای دامداران به همراه داشته باشد، مواد تشکیل دهنده خوراک دام تحت تاثیر دو فاکتور وزن و سن دام قرار دارد، به طور کلی یک دام در طول روز به حدود ۱۵۰۰ گرم خوراک نیاز دارد که البته این اندازه در دام های مختلف متغیر خواهد بود.

خوراک اصلی دام علوفه و کنسانتره است و در واقع بنا به نسبت مشخص این دو خوراک با هم مخلوط می شوند، جو و ذرت مهم ترین خوراک دام را تشکیل می دهد و علاوه بر این دو مورد، خوراک هایی مانند یونجه، بی کربنات کلسیم، کنجاله سویا، سبوس و ویتامین ها و مکمل های معدنی هم از جمله موادی هستند که خوراک دام را تشکیل می دهند.

نکته ای که مهم است در نظر گرفتن دام مورد نظر و میزان ترکیب هر کدام از این مواد در خوراک مخصوص دام می باشد، هر چه وزن دام افزایش پیدا کند بایستی که میزان این خوراک نیز بیشتر شود، جیره غذایی که ذکر شد در واقع خوراک استاندارد دام محسوب می شود، گاه نیز میزان کنسانتره در خوراک دام کاهش یافته و کمی به آن کاه اضافه می کنند. خوراک دام لوشان کاملا ارگانیک و بهداشتی بوده و بهترین غذا برای انواع دام می‌باشد.

خوراک دام لیلاخ

بهترین انواع خوراک دام، خوراک هایی هستند که کاملا استاندارد و طبق یک ترکیب مشخص تولید شده اند، از آنجایی که خوراک دام پرواری مورد توجه دامداران می باشد، بنابراین باید یک جیره غذایی مطلوب و موثر در اختیار دام قرار بگیرد، خوراک هایی که از ترکیب یونجه، ذرت، جو و مواد معدنی و ویتامین هایی چون کلسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند در زمره بهترین انواع خوراک دام به شمار می آیند.

برای تولید و تهیه بهترین خوراک دام لازم است که از نیاز دام به انرژی، پروتئین و ماده خشک آگاهی داشت، مناسب ترین انواع خوراک دام خوراک هایی هستند که خوش خوراک و قابل هضم بوده و در عین حال از نظر اقتصادی برای دامداران به صرفه باشند، از طرفی باید تمام نیازهای بدنی دام را در هر دوره سنی به خوبی تامین نماید تا کیفیت گوشت و شیر دام را بالاتر ببرد.

علوفه همراه با خوراک دام لیلاخ بهترین غذا برای دام است، خوراک دام لیلاخ شامل جو بلغور شده، کنجاله، تخم پنبه، تفاله خشک، چغندرقند، کربنات کلسیم و سبوس گندم می شود که این مواد با علوفه دامی مخلوط شده و بهترین و مطلوب ترین جیره غذایی دام را ایجاد می کنند.

خوراک دام کیان دانه

خوراک دام کیان دانه خوراک دام کیان دانه یکی از محصولاتی است که طبق بررسی پژوهشگران و دانشمندان و همچنین طبیبان و پزشکان طب سنتی دارای خواص بسیار زیادی است و ویژگی‌های بسیار خاص و مزیت های گوناگونی برای حیوانات دارد.

این محصول سرشار از انواع ویتامین ها و نشاسته، سبوس گندم و پروتئین گیاهی، فیبر و دیگر مواد مفید و مغذی و معدنی می باشد که مصرف آن برای حیوان بسیار مناسب و توصیه شده می‌باشد. دام ها با استفاده از این محصول به رشد صحیح و سالم روی می‌آورند و سرعت رشد آنها بسیار زیادتر می‌شود، زیرا باعث می‌شود تا دام با رشد صحیح و سالم و همچنین سریع روبه‌رو شوند و اینگونه مصرف این محصول برای دام موجب می شود کسب و کار شما رونق بسیار زیاد تر و سرعت بسیار بیشتری بگیرد.

خوراک دام لامرد

خوراک دام لامرد درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه می خواهیم به جواب این سوال بپردازیم پس شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات درباره این محصول ادامه مطلب را بخوانید.

خوراک دامی درجه یک باید خالص باشد تا بتواند به رشد گوسفندان و انواع دام همچون گاو و شتر و دیگر حیوانات کمک زیادی کند و بتواند تاثیر خود را بر روی رشد این حیوانات بگذارد. اگر محصول خریداری شده درجه یک و خالص نباشد و در میان خوراک‌ دام ناخالصی موجود باشد، طبیعتاً روند و زمان رشد گوسفندان با سرعت کمتر و به صورت غیر صحیح همراه خواهد شد.

شما وابسته به نیاز خود و همچنین وابسته به نوع حیوان و نوع استفاده از حیوان و دامنه مورد نظر خود باید از انواع مختلف خوراک دام خریداری کنید و از خواص خوراک دام خریداری شده در جهت رشد کسب و کار و رشد و پرورش انواع دام استفاده کنید تا اینگونه هم کسب و کار خود را رونق دهید و هم بتوانید جام را به صورت صحیح پرورش دهید و به دام صدمه نزنید.

کارخانه خوراک دام لارسک

کارخانه خوراک دام لارسک تعداد کارخانجات بزرگ تولید کننده خوراک دام لارسک در سراسر کشور بسیار زیاد بوده و تمام آن ها سعی بر بهتر بودن کیفیت کالای خود دارند، بزرگ ترین تولید کننده این محصول، این مجموعه است که یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان خوراک دام در ایران است.

رقابت فراوانی بین تولیدکنندگان خوراک دام در ایران وجود دارد که هر یک سعی بر ارائه کالایی با کیفیت تر و مقرون به صرفه تر برای جلب رضایت مشتریان خارج از کشور خود دارند. از آن جا که محصولات لبنی و گوشتی دامی بسیار در سلامت افراد جامعه تاثیر گذار هستند، بنابراین نوع خوراک دام ها نیز بسیار حائز اهمیت است و باید در مورد سلامت و با کیفیت بودن این خوراک دقت لازم را به عمل آورد.

برند های شناخه شده ی زیادی این خوراک را با استاندارد های بالا تولید و پخش می کنند؛ شما می توانید با مراجعه به آن ها و خرید محصول مورد نیاز خود با قیمت و کیفیت مناسب، از خوراک سالم دام هایتان اطمینان حاصل کنید.

این برند های معروف تولید کننده خوراک دام سعی بر آن دارند تا محصولات خود را هر چه با کیفیت تر تولید کرده و قیمت آن را به کمترین سطح ممکن برسانند تا رضایت خریداران داخلی و خارجی خود را به دست آورند.

خوراک دام درسا لارستان

خوراک دام در واقع به محصولی گفته می‌شود که ترکیبی از چند ماده غذایی نظیر جو، ذرت، سبوس گندم، تفاله انگور و … باشد؛ تمامی این مواد دارای ارزش غذایی بالایی برای دام بوده و می‌تواند مواد مغذی که دام برای رشد به آن نیاز دارند را تأمین کند؛ مواد تشکیل دهنده خوراک دام درسا لارستان از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هر کدام از آن‌ ها به نسبت خاصی درون این محصول وجود دارند.

تولیدکنندگان خوراک دام برای تولید محصولات خود از بهترین روش های موجود بهره می‌گیرند؛ استفاده از ماشین آلات مدرن و نیروی کار با تجربه نیز سبب شده است تا محصول نهایی از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد. گفتنی است که تولیدکنندگان محصولات خود را پس از تولید، مورد آزمایش های گوناگون قرار می‌دهند تا از سلامت محصول و رعایت استاندارد های لازم در آن مطمئن شوند.

کیفیت خوراک دام تولید شده توسط تولیدکنندگان ایرانی به میزانی مرغوب و درجه یک می باشد که نظر دامداران خارجی نیز به تهیه و استفاده از این محصول جلب شده است؛ از این رو سالیانه بخش قابل توجه ای از خوراک دام تولیدشده در ایران به کشور های گوناگون که دامداری در آن‌ ها رونق فراوانی دارد، صادر می‌ گرد؛ این صادرات سود و ارزآوری بسیار مناسبی را نصیب تولیدکنندگان داخلی کرده است.

خوراک دام میلاد مهاباد

خوراک دام میلاد مهاباد خوراک دام میلاد مهاباد یکی از انواع غذا و خوراک های دام است که البته باید با توجه به نوع دام، سن دام و اینکه قرار است از دام در چه موردی استفاده شود، خریداری شود. مثلا این خوراک عالی برای دام شیرده با دام پرواری بسیار متفاوت است اما به طور کلی این خوراک با توجه به نیاز های بدن دام، از انواع مواد خوراکی مانند: کنجاله، چغندر، گندم، جو و انواع ذرت و سبوس و بسیاری از مواد دیگر تولید شده است.

خرید خوراک دام کیلویی و بسته بندی و همچنین به صورت فله ای در فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد، ما به عنوان یکی از مراکز تولید این محصول، خوراک دام را به صورت مستقیم و بی واسطه از تولیدی به دست خریداران و متقاضیان می رسانیم که اینگونه باعث کاهش قیمت‌ها و همچنین خالص بودن محصولات تولید شده خود می شویم.

شما نیز میتوانید برای خرید این محصول به صورت عمده و یا جزئی و در حجم های زیاد و کم به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید و این محصول را به صورت اینترنتی خریداری کنید و یا می توانید با تماس گرفتن با شماره های درج شده در این سایت رسمی، این محصولات را از مشاورین فروش ما پس از دریافت اطلاعات به صورت تلفنی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *