بازیگری با شوینده مدیک 8 برای تبلیغات جنجال برپا کرد

افزایش آگاهی در مورد شوینده مدیک 8 حائز اهمیت است، زیرا با توجه به اینکه محصولاتی که به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرند، گاهی اوقات مردم فراموش می کنند که آنها نیز آلوده کننده هستند.

علاوه بر این، منطقی کردن استفاده از آن ضروری است و همچنین به وجود تصفیه خانه های بهتر در کشور کمک می کند که فرآیندهای بعدی را برای حذف ریز آلاینده ها از آب، قبل از رها شدن در محیط زیست انجام دهند.

آب صابون از مصارف خانگی مانند شستن لباس ها و ظروف آشپزخانه یا حمام، حاوی مواد شیمیایی مختلفی است که در فاضلاب طوفان یا لوله های خیابان تخلیه می شود و سپس مستقیماً به رودخانه ها تخلیه می شود و شکسته می شود.

علاوه بر آموزش مصرف کننده و آگاهی از سرنوشت و حرکت مواد در محیط، یکی دیگر از جنبه های مهم تحقیقات انجام شده برای ساخت این محصولات است. ریکاردو مورالس، معلم دانشکده فناوری های بهداشت، اطمینان می دهد که در این موضوع یک مشکل اساسی وجود دارد.

قانون می‌پرسد: «بسیاری اوقات محصولات، به دلیل تماس با انسان، تنها از روی تأثیرات روی افراد مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند، اما مطالعات زیست‌محیطی همیشه انجام نمی‌شود. برخی کشورها در هنگام ثبت آن‌ها، تجزیه‌پذیری زیستی اقلام را در نظر می‌گیرند. مورالس گفت که این اعداد را برای تجزیه و تحلیل ریسک که برای مجوز فروش انجام می شود بدانیم، اما این پارامتر به طور مستقیم در اینجا تجزیه و تحلیل نمی شود.

معلم معتقد است که قوانین ملی در این زمینه هنوز بسیار جدید است و از رویکرد مطالعات کیفی مشکل وجود دارد. ممکن است به دلیل نبود سیاست‌های ارزیابی جامع محصولات باشد، اما اکنون با ورود کاستاریکا به OECD (سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه)، آنها به ما توصیه می‌کنند که جامع‌تر باشیم و برخی از کنوانسیون‌ها و کنوانسیون‌ها را در آن بگنجانیم. موافقت‌نامه‌های این سازمان به گونه‌ای است که ارزیابی محصولات شیمیایی هم از نظر اثرات سلامت انسان و هم برای محیط زیست انجام شود.

همچنین اشاره می کند که صرف اینکه یک محصول طبیعی است لزوماً به معنای خطرناک نبودن آن نیست. مورالس نمونه‌ای از گوگردی را که مردم در گل برای درمان یا ماساژ استفاده می‌کنند، ذکر می‌کند، زیرا می‌تواند باعث نشت اسید به محیط شود.

در مورد یک محصول ارگانیک هم همین اتفاق می افتد، زیرا این واقعیت که از یک گیاه می آید به این معنی نیست که تجزیه آن در محیط به زمان نیاز ندارد. اگر شیره درخت را به رودخانه بریزید، می تواند اکسیژن مصرف کند. وقتی تحلیل می‌رود و ماهی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *